slettet

Du læser en tråd i debat > kost

re: nupo ?
Jeg har smagt kakao og cappocino samt deres barer.. og synes det hele smager af opkast. Desværre...
15 år17. januar 2009 kl. 23:35
re: nupo ?
Hejsa.

For mig er NUPO guld værd.

Jeg lever af sund alsidig kost og så NUPO og for mig er det den helt igtige kombination.

Nupoen tager toppen af sulten samt min trang til søde sager. Dog har jeg opdaget at hvis jeg ikk får noget i maven efter træning, så falder jeg i og råæder både chips og slik.

Derfor har jeg nu en nupobar med i tasken til træning.

Nogle dage er det mest nupo der kommer indenbords, andre dage er det mest almindeligt mad, det er sådan lidt forskelligt hvordan det foregår, men vigtigst af alt, jeg føler ikke jeg giver afkald på noget, til trods for jeg forsøger at komme ned i vægt.

Mvh.

Diddl.

15 år19. januar 2009 kl. 08:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });