Lavede faktisk lige rodfrugtmos i sidste uge (til en lækker gullash med masser af grøntsager i). Jeg kogte bare kartoflerne og lagde persillerødder i en sigte i toppen af gryden. Moste dem hver for sig og vejede af hvad jeg spiste af den ene og den anden slags. Så kunne familien få mest kartofler og jeg fik mest "rødder". Blomkål smager også godt i.
Lige for tiden bager vi meget grøntsagerne, med lidt bouillon i bunden, for så behøver jeg ikke sovs e.l. Uh, det er bare lækkert, og ungerne kan lide det, fordi det er lidt sødt og cremet. Må prøve det med de søde kartofler. Tak for tippet!
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Lige for tiden bager vi meget grøntsagerne, med lidt bouillon i bunden, for så behøver jeg ikke sovs e.l. Uh, det er bare lækkert, og ungerne kan lide det, fordi det er lidt sødt og cremet.
Må prøve det med de søde kartofler. Tak for tippet!