Sund og salt snack
Du læser en tråd i debat > kostiakob
re: Sund og salt snack
Kikærtersnack: hvis de skal i ovn, hvor mange grader skal de så have? Ovnblæs? Hvor lang tid?
(Jeg har lige lavet en omgang - og resten af familien kan ikke lide dem, men jeg kan. Gad vide om man kan putte forskellige krydderier i? F.eks. grill- eller barbecuekrydderi?)
Er der nogen som ved hvor man køber soyabønner? Der var ikke nogen i Bilka.
Mit link til altomkost virker ikke længere - jeg tror artiklen er blevet fjernet. Er der nogen som har skrevet den ned og som gider skrive den her igen?
(Jeg har lige lavet en omgang - og resten af familien kan ikke lide dem, men jeg kan. Gad vide om man kan putte forskellige krydderier i? F.eks. grill- eller barbecuekrydderi?)
Er der nogen som ved hvor man køber soyabønner? Der var ikke nogen i Bilka.
Mit link til altomkost virker ikke længere - jeg tror artiklen er blevet fjernet. Er der nogen som har skrevet den ned og som gider skrive den her igen?
16 år22. juni 2008 kl. 09:26
babydyr (slettet)
re: Sund og salt snack
Iacob:
Jeg tror det er 200 grader, nok 190 ved varmeluft. Jeg ved ikke hvor længe - jeg plejer ikke at tage tid på min madlavning, med mindre jeg bager eller koger æg/pasta :-)
Jeg har drysset urtesalt på den portion kikærter jeg lavede i dag - det smager rigtigt godt! Jeg tror, jeg vil prøve med lidt spidskommen næste gang - det passer godt til kikærter.
Soyabønner kan købes i helsekosten.
Jeg tror det er 200 grader, nok 190 ved varmeluft. Jeg ved ikke hvor længe - jeg plejer ikke at tage tid på min madlavning, med mindre jeg bager eller koger æg/pasta :-)
Jeg har drysset urtesalt på den portion kikærter jeg lavede i dag - det smager rigtigt godt! Jeg tror, jeg vil prøve med lidt spidskommen næste gang - det passer godt til kikærter.
Soyabønner kan købes i helsekosten.
16 år22. juni 2008 kl. 20:49
Hmmm det lyder spændende med de kikærter. Det må jeg da også prøve. Selvom min last jo slet ikke er chips, men chokolade. Men ind imellem får man da bare trang til noget salt.