alkohol

Du læser en tråd i debat > kost

re: alkohol
Alkohol bliver ikke i kroppen i fire uger. Alkohol bliver forbrændt før alt andet, man indtager på samme tid, så når alkoholen er forbrændt, begynder kroppen at forbrænde alt det andet. Det kan sagtens lade sig gøre at drikke alkohol og tabe sig. Det ved jeg af erfaring, og mit vægttab er aldrig gået i stå i 4 uger fordi jeg en aften har drukket en masse rødvin.
Buffy
16 år26. januar 2008 kl. 15:55
Det håber jeg godt nok heller ikke. Jeg tillod mig nemlig at drikke alkohol til en fødselsdag i fredags. Har ikke tastet skidtet ind i madital, for jeg har ikke styr på hvor meget og min weekend har gjort at jeg ikke har fået tastet noget ind hele weekenden.

Kh Karina
16 år28. januar 2008 kl. 10:24
Karina - tag et gæt og tast det ind. Det er bedre end slet ikke at taste det ind :-)
16 år28. januar 2008 kl. 14:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });