alkohol

Du læser en tråd i debat > kost

alkohol
tænkte på om man ikke taber sig hvis man er i kalorieunderskud, selvom man drikker alkohol(hvidvin)..?
16 år25. januar 2008 kl. 17:24
re: alkohol
altså jeg skal indtage alkohol for ca 750 kcal i aften og er stadig i underskud på ca. 400 kcal idag.. de andre dage plejer jeg at ligge i 800 kcal underskud.. :)
16 år25. januar 2008 kl. 17:25
hej! Alkohol sætter vægtabet tilbage. Der går ca. 4 uger før alkohol er ude af kroppen igen. Med kærlig hilsen en der har tabt sig 30 kg. Alice.
16 år25. januar 2008 kl. 20:23
Nu ved jeg ikke lige hvor meget 400 kcal alkohol er (f.eks. i form af vin eller øl). Men hvis du skal til fest med alkohol, hvorfor sætter du så ikke kuren lidt på stand by bare i dag. Du behøver ikke spise for meget - bare ikke tænke så meget på underskudet.

Jeg skriver sådan fordi det kan være en rigtig dårlig idé at spise mindre en aften for at få plads rent kaloriemæssigt til alkohol. Så er det bedre at spise som man plejer og så tage alkoholen oveni - man bliver ikke så stjernefuld og har det sikkert også bedre dagen efter.

Et godt råd er i øvigt at drikke et glas vand eller sukkerfri sodavand hver gang du har drukket et glas øl eller vin. Så er du ikke sådan i væskeunderskud dagen efter og det kan hjælpe meget på tømmermændene.
16 år25. januar 2008 kl. 20:46
Hvem har bildt dig ind at alkohol bliver i kroppen i 4 uger ????
16 år25. januar 2008 kl. 23:18
fuck har spist en masse chips junkfood og chokolade og drukket mere end jeg havde regnet med. hvad skal jge gøre:(
16 år26. januar 2008 kl. 06:53
Fortsæt som om intet var hændt - men plej dine tømmermænd hvis du har sådan nogen. Cola plejer at virke for mig :-)

Det er ikke enden på verden, det er ikke engang en lille ulykke. Sådanne dage skal man regne med at få - der opstår først et problem hvis der bliver så mange af dem at man kan se det på madital over en 14 dages periode.

Prøv at kikke lidt på det i madital. Hvor mange ekstra kalorier har du indtaget igår? Har du skrevet det ind? Prøv så at gå til infosiden og klik på at få en oversigt for 14 dage og derefter for 4 uger. Hvor slemt ser det ud? Har du stadig det underskud der passer med dit mål? Er dit underskud en smule mindre end hvad der passer med dit mål? Har du ligefrem energioverskud?
16 år26. januar 2008 kl. 07:53
Hej! I følge DDV går der ca. 4 uger før man taber sig igen når man har drukket alkohol. Jeg har prøvet det flere gange. Trods det har jeg tabt mig 30kg i 43 uger. Med kærlig hilsen Alice.
16 år26. januar 2008 kl. 09:02
Det med, at der går 4 uger før man taber sig igen passer da i hvert fald ingen steder - så længe der er underskud, så taber man sig.

Jeg har da drukket alkohol adskillige gange indtil nu og kiloene rasler af mig...
16 år26. januar 2008 kl. 09:13
ja og rent videnskabeligt forbrænder kroppen alkoholen førend noget andet. Det er derfor at alkohol skal indtages med omhu. Det er utroligt hvad DDV folk bliver bildt ind... pst..
16 år26. januar 2008 kl. 10:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });