#12 af bruger slettet
Har gjort noget skidt i dag...
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
re: Har gjort noget skidt i dag...
KarineHadsten: Uhmmm.. røget mørbrad lyder som en god idé. - mener man kan købe det i Netto til rimelige penge!?
16 år11. januar 2008 kl. 20:49
dutti (slettet)
nu gjorde jeg noget skidt!
okay idag gjorde jeg så noget skidt, er seriøst i chok! har ikke spist hele dagen pga jeg vidste jeg skulle på bones og var bange for kalorierne... og efter en mediummenu hvor jeg kun spiste 2/3 af benene, en bagt kartoffel, en skål salat og 1 glas softice, kom jeg op på 9500 kJ! jeg håber virkelig jeg har gættet forkert med noget, for ellers er det helt sindssygt!
16 år11. januar 2008 kl. 21:29
dutti (slettet)
re: nu gjorde jeg noget skidt!
hov jeg havde tastet forkert ind, det hjalp en del på kalorierne da jeg fik tastet kartoffel ind istedet for pomfritter, puha godt jeg ikke tog pomfrites
16 år11. januar 2008 kl. 23:50
iakob
Sikke en forskrækkelse, hvad?
Hehe...
9500 kj, det er dælme meget. Puha!
Men det koster nu engang at gå på restaurant med mindre man er meget, meget dygtig. Og - som Dr Beck siger - så kan man jo godt bede tjeneren om dobbelt portion grøntsager og lidt mindre kød eller hvis man har det skidt med det - man må gerne levne.
Hehe...
9500 kj, det er dælme meget. Puha!
Men det koster nu engang at gå på restaurant med mindre man er meget, meget dygtig. Og - som Dr Beck siger - så kan man jo godt bede tjeneren om dobbelt portion grøntsager og lidt mindre kød eller hvis man har det skidt med det - man må gerne levne.
16 år12. januar 2008 kl. 18:42
dutti (slettet)
hehe ja.... men jeg troede faktisk også jeg spiste pænt men jeg opdagede indtaget ik var helt så slemt for jeg var kommet til at taste pomfritter ind istedet for bagt kartoffel, det sparede så lige 2000 kJ at det var bagt kartoffel... det var jo lidt at sige hva? Det er en times karate jeg sparede der hehe hvis man skal regne ud i det
16 år12. januar 2008 kl. 23:22
men jeg vil også lave om på min kur nu, skal ikke have min forbrænding til at gå i stå, så jeg satter to dage på nu om ugen hvor jeg spiser alt hvad jeg forbrænder på en dag, så de dage er der jo også plads til mere lækkert:)