#11 af iakob
hvad spiser i når der ikke er "råd" til flere kalorier`?
Du læser en tråd i debat > kostiakob
re: hvad spiser i når der ikke er "råd" til flere kalorier`?
Hvad så med at du melder dig selv til en ugentlig maddag? Inden længe skal du jo alligevel flytte for dig selv, så det vil være rart at have øvelsen i det når du flytter hjemmefra.
16 år30. november 2007 kl. 08:58
bruger slettet
ja måske rigtig nok.. det ku jeg prøve.. så ku jeg da få nogen hvertfald en gang i ugen som jeg vil ha ;) heh
16 år30. november 2007 kl. 14:50
bruger slettet
Sivsiv. Hvis det du indtaster i din dagbog er det du virkelig spiser, så må du altså til at spise noget mere. Din krop kan ikke fungere rigtigt med den smule mad den får, så efter min mening bør du fokusere mere på at spise sundt end på at spise så lidt ,som du gør nu. Det er ikke en kritisation af dig men et vink om at din kost er helt forkert og jeg ville gerne have at du tænker over at behandle din krop med omtanke.
16 år30. november 2007 kl. 16:20
dutti (slettet)
hej sivsiv, du burde gå på en kur der sætter din forbrænding igang igen, en fedtkur, så kroppen lærer at brænde fedt af igen for så bliver din forbrænding normal igen, så derefter skal du bare lære at spise ordentligt, så slipper du for at sulte dig selv for at holde vægten nede..
16 år30. november 2007 kl. 18:12
bruger slettet
har nu aldrig haft problemer med at jeg tog på.. og sådan set heler ikke nu.. har faktisk oplevet at spise overvældende meget, og så tabe mig ret hurtigt på det..
hvad er en fedkur? Hva spiser man så?
hvad er en fedkur? Hva spiser man så?
16 år30. november 2007 kl. 19:51
dutti (slettet)
en fedtkur er hvor der kommer meget fedt ind i kosten, i en uge ca. hvor man får næsten alle sine daglige kalorier fra fedt og proteiner. men hvis du har tabt dig ved at spise meget så synes jeg du skulle prøve det, når du spiser så lidt som du gør sætter du alle dine indre organer i fare for diverse sygdomme fordi din krops celler har brug for næring til at holdes ved lige, deriblandt immunforsvaret
16 år30. november 2007 kl. 20:01
bruger slettet
føj da :/
16 år2. december 2007 kl. 16:11