Hej Camilla K.
Kender godt det der med at have et normalt BMI og stadig se lidt tæt ud :D Sådan har jeg det nemlig selv =/ Men det er godt du har fået et bedre forhold til mad igen for man skal passe på med at det bliver en besættelse, det der med at tabe sig og det syntes jeg egentlig hurtigt det gør, så man skal lige være opmærksom på sig selv =) Håber dit knæ bliver ok igen når du får taget skinnen af!
#12 af bruger slettet
Du har helt ret i det med, at det ikke er nogen spiseforstyrrelse! For det er det på ingen måde ikke! Tro mig - har stadig vildt meget lyst til min værste fjende - BRØD! Men spiser det ikke.. Men det er der jo ikke noget usundt i. Jeg har fået det bedre igen med at spise kød osv.
Du har ret i, at jeg ligeså meget skal træne kroppen op. Men der sidder altså stadig ægte fedt på min krop, som må væk via rigtig kost. Og problemet er jeg går med en kæmpe skinne på mit knæ, så kan ikke træne, som jeg plejer. Rigtig surt, for jeg elsker det.
Jeg var desuden blevet meget syg i forgårs, så har tabt mig helt vildt, men det er væske er jeg sikker på.
Vægten sagde i morges 59,3 hvilket er et rigtig, rigtig stort vægttab.
Jeg har ingen spiseforstyrrelse. Og selvom jeg har en normalt BMI kan jeg nemlig stadig se "chubby" ud.
Camilla