altså hånden på hjertet, gruede vi også mig og min kæreste for weekenderne, men vi har lavet den aftale at mindst 1 lørdag, om månden, må vi godt spise lidt mere god mad en vi normalt ville gøre, men det sidder så HELE tiden i mig, "pas nu på....ikke så meget af det"osv osv.
Er man meget slikken i weekenden, hvilket vi lidt har været før hen, da børnene har slik da lørdag, så kan det altså klares med en enkelt flødebolle MAX to. Og lidt salt stænger. Det har vi gjort en lørdag, på de snart 6 uger vi har været på diæt.
Vi sætter frugt ind om aftenen, og faktisk fundet ud af at børnene vil også have frugt, dog stadigvæk slik, men de spiser ikke så meget af det, de spiser faktisk mest frugt.
De bedste hilsner
julle
#12 af julle99 (slettet)
NOPE... jeg vil ikke taste ind i weekender. For mig gælder det om at ligge livet således at jeg kan leve det for altid. Derfor skal jeg kunne mærke det er weekend. Nu er jeg ved at tabe mig og passer MEGET på i weekendern, jeg tror det virker.
Dog har jeg fået godt tip fra sygeplejersken som vejer mig:
Man kan sætte sin mobil-telefon til alarm, påmindelse el.lign med små beskeder om at huske at drikke vand, spise mellemmåltider og sundt. Jeg er sikker på det vil kunne virke :) Måske det også var noget du kunne bruge?