#11 af Anonym
Trøstespiste i går = ingen vægttab
Du læser en tråd i debat > gode rådAnonym
re: Kan ikke stoppe med at spise...
Har det fuldstændig ligesådan! Så snart jeg har givet mig selv lov, bare en dag, til at hygge mig uden at tænke på vægten, så går det galt de næste mange dage. Og hvordan kan det være at selvom man er fuldstændig mæt og bukserne er ved at revne at der altid er plads til en portion mere? Jeg KAN bare ikke lade være... Og får det så skidt med mig selv efter! Jeg kan bare så godt li mad... Rart at høre jeg ikke er den eneste det sker for dog! Men hvordan vender man den igen?
17 år17. september 2007 kl. 23:13
iakob
re: re: Kan ikke stoppe med at spise...
Jeg har fået lidt styr over det igen, men det tog et par dage. Igår fulgte jeg endda min kur - det er mere at "mindsettet" ikke er helt som den var før festen.
Jeg har ikke "straffet" mig selv - jeg fortsatte bare min kur som om weekenden aldrig var hændt.
Jeg har gjort tre ting: fortsat med at registrere alt - også det jeg fik til festen og dagen efter. Og så har jeg dyrket motion som jeg skal (step mandag aften, cykling tirsdag morgen) og det er jo appetitregulerende. Og endeligt har jeg tilbragt en rum tid med at betragte mig selv og mit flæsk i spejlet og min vægtkurve her på siden. Og har spurgt mig selv om jeg har lyst til at give op - det har jeg ikke.
Jeg har bare stadigvæk også lyst til at hyggespise. Kan være det går væk i løbet af den næste uge.
Jeg har ikke "straffet" mig selv - jeg fortsatte bare min kur som om weekenden aldrig var hændt.
Jeg har gjort tre ting: fortsat med at registrere alt - også det jeg fik til festen og dagen efter. Og så har jeg dyrket motion som jeg skal (step mandag aften, cykling tirsdag morgen) og det er jo appetitregulerende. Og endeligt har jeg tilbragt en rum tid med at betragte mig selv og mit flæsk i spejlet og min vægtkurve her på siden. Og har spurgt mig selv om jeg har lyst til at give op - det har jeg ikke.
Jeg har bare stadigvæk også lyst til at hyggespise. Kan være det går væk i løbet af den næste uge.
17 år18. september 2007 kl. 11:39