The Beck Diet Solution - amerikansk bog

Du læser en tråd i debat > gode råd

re: re: re: re: re: re: re: re: The Beck Diet Solution - amerikansk bog
Jeg tror de tre vigtigste ting for mig har været:

Kortet med fordele ved at slanke sig

At prøve at faste fra morgen til aften, så jeg lærte at tolerere at være småsulten.

At nedskrive hvad jeg spiser. Jeg vejer maden og bruger et regneark til at beregne mit daglige enerigiindtag i KJ

Jeg regner også med, at jeg skal blive ved med at bruge principperne i bogen, så jeg ikke tager på igen. Jeg har en tendens til at spise meget om vinteren. Jeg håber virkelig for dem, der ikke har lyst at læse engelsk, at den bliver oversat.
17 år14. september 2007 kl. 14:29
re: re: re: re: re: re: re: re: re: The Beck Diet Solution - amerikansk bog
Hej Rødtand!

Hvorfor bruger du ikke siden her, istedet for at taste ind i et regneark?

Mvh Nina
17 år15. september 2007 kl. 18:51
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: The Beck Diet Solution - amerikansk bog
Hej Nina

Det går hurtigere i mit regneark, fordi jeg har en lille bærbar computer, som er instant on. Jeg kan tage den med i køkkenet for eksempel. Desuden slår jeg mange varegrupper sammen, fordi jeg ikke behøver et helt nøjagtigt facit. Men ellers synes jeg, det er en god og detaljeret liste der er her på sitet.

Vh
Rødtand, som har næsten hvide tænder :-)
17 år15. september 2007 kl. 21:25
Jeg vil lige følge op på min anbefaling af bogen: Jeg har klaret at holde vægten siden september/oktober. Jeg tror det er takket være slankemetoderne i bogen. Jeg tager den jævnligt frem og læser, hvis jeg bliver for lækkersulten. Den virker.
VH
Rødtand
16 år23. juni 2008 kl. 17:02
Det er fedt lige at læse den her tråd og vide bogen virker for jer.

Jeg kan se på den her tråd at iakob har fulgt dit råd og det er efter at have læst en tråd af iakob, jeg købte bogen. Jeg synes den har givet mig super meget.

Jeg er nået til dag 14 og går i gang med kuren på mandag når jeg er tilbage fra Roskilde Festival og glæder mig lidt til at komme i gang. Ikke at jeg ikke vil være bevist om hvad jeg indtager på festivalen.

Godt du lige fik anbefalet den bog.
16 år2. juli 2008 kl. 23:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });