Jeg har gennem mange år købt en del tøj hos Bonaparte, og de sælger mange af deres bukser i 2 benlængder - 80 og 85 cm. Jeg er selv 168 høj og de 80 cm passer perfekt til mig. Det er selvfølgelig upraktisk at det er postordre - men der er fuld returret. Måske en mulighed ? :-)
Mange hilsener Conny
17 år21. august 2007 kl. 20:31
iakob
#12 af iakob
re: re: re: re: Bukser til korte, fede piger
Tak for det! Jeg har bookmarket deres hjemmeside til næste gang jeg skal have tøj.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg har gennem mange år købt en del tøj hos Bonaparte, og de sælger mange af deres bukser i 2 benlængder - 80 og 85 cm. Jeg er selv 168 høj og de 80 cm passer perfekt til mig. Det er selvfølgelig upraktisk at det er postordre - men der er fuld returret. Måske en mulighed ? :-)
Mange hilsener
Conny