Jeg er 22 år, og har siden jeg kom i puberteten lidt rigtig meget af uren hud, så jeg ved hvordan du har det. Det kan virkelig give en nogle nedture de dage hvor det er rigtig slemt.. Jeg har virkelig grædt mange tårer. Jeg har også bare prøvet alt. Diverse ansigsbehandlinger og produkter, og hudlægen gav mig både finacea creme, redab og basiron. intet hjalp, men fik bare min hud til at skalle og gøre enorm ondt, og kostede mig endnu flere nedture og tårer. Så endelig fik jeg mirakkelpillerne tetracyklin, som der også er en anden der nævner. De virker virkelig, det er så tydeligt at se hvordan huden blir renere. Jeg havde så bare håbet at jeg kun havde behøvet tage dem en periode og at det så ville blive ved med at være godt når jeg stoppede med dem. Men det har ikke været tilfældet for mig, bumserne er blusset frem igen hver gang jeg er stoppet med dem. Så nu tar jeg dem endnu engang, er bare begyndt at tænke på om det nu er særlig godt for kroppen at den får al den antibiotika!!?? Det er jeg lidt mange for det ikke er..
Hilsen Annabell
#12 af annabell (slettet)
Han startede med at udskrive mig redap og en anden creme - men det hjælp ikke synderligt.
For cirka et halvt år siden fik jeg så nogle antibiotika-piller, som hedder Tetracyclin. De hjælper virkelig meget! Kan helt sikkert anbefales.