Jeg ved ikke om kosten kan hjælpe på dit hudproblem. Slik og chokolade gavner ikke. Du skal undgå fede ting, men det ved du vel.
Jeg tror du skal have tålmodighed med den creme du har fået hos hudlægen.
Du har ret i det er dyrt at gå til en kosmetelog og at det ikke hjælper med en gang. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men hvis du bor i nærheden af en by hvor der ligger en kosmetelogskole behøver det ikke at være så dyrt. Jeg ved at i Odense kan man få en behandling for 100, kr.
En stor bold er effektiv, men hvorfor vil du ikke i et motionscenter? Er det p.g.a. din manglede selvtillid, vil jeg bare sige at så skal du se at komme afsted for det er fordomme med at det kun er trekantede fyrer og seje fitness sild der er der. Der er faktisk(især om formiddagen) mange pensionister og så kan du som er ung føle i god form.
Vær glad for din kæreste synes du er smuk og yndig, ellers var han vel heller ikke din kæreste. Vi er mange der ikke er supermoddeller, men derfor kan vi godt have et godt liv, ikk.
#2 af Kirsten P (slettet)
Er så ked af det, for fylder snart 18 år og ville så gerne se pæn ud til den store fest!
Derfor søger jeg nu hurtig hjælp og virkning, som jeg også har prøvet hos lægen og hudlægen, men forgæves.. :(
Har fået en cream med orange stribe hos hudlægen, den sviger og brænder nærmest i huden når jeg smørre den på vakset og affedtet hud, men kan ikke se den gør det helt store virkning..
Har overvejet at gå til en kostmetolog og få en ansigtigsbehandling, men det er vel dyrt og virker ikke med det samme?
Vil gerne lave min spise-kostplan om så jeg får vitaminer og ikke alle de unødvendige fra slik og chokolade - nogle som kan lave sådan en kostplan for mig, eller bare foreslag? Vil jeg blive mega glad for!
Motion i centre er jeg ikke meget for, så hvilke kan jeg lave derhjemme?
Bruge stor gummi bold eller vægte - bedste effekt?
Løber gerne en lille tur med hunden til middag, men af en hvalp går det ikke så stærkt..
Min kæreste synes jeg er smuk og undig, men kan jo godt selv se jeg ikke er en supermodel, som har perfekt hud, krop og selvtillid..
Min selvtillid er i bund lige for øjeblikket, men håber virkelig den kommer op på maksimum hvis bumserne kommer væk og kroppen i form..
Håber virkelig nogle kan hjælpe mig lidt..