Kaela: jeg vil også meget gerne se noget medicinsk dokumentation for at 13-dages kuren øger ens forbrænding?!
Jeg er i bund og grund træt af at høre på alt det hersens hippie-crap omkring udrensningskure, om at øge ens forbrænding, etc.
Med de links som der henvises til (naturnetdoktor og dinsundhed) - der jo er baseret på helsekostbutikker og naturprodukter, der ikke har nogle som helst kliniske beviser på sig - dét er foruroligende, vi er altså i 2012 og ikke i en alder hvor heksekunstner hører til.
Den med at man bruger udtømning inden fedmeoperationer har nok mere noget at gøre med at patienten er for stor til at man kan få vedkommende i narkose, anvende måleudstyr på patienten etc og skal tabe sig i en fart, end at det har noget som helst at gøre med at øge forbrændingen på patienten.
Der er ingen anden vej end motion og kostomlægning hvis du ønsker et fornuftigt vægttab!
Lur mig om du ikke også tilbeder Lene Hansson? - det er simpelthen pinagtigt at hun får sendetid til hr. og fru Danmark!
Just my 2 cent!!!!
#12 af malke (slettet)
Jeg kunne godt tænke mig at se den dokumentation for at 13-dages kuren sætter forbrændingen i vejret og hvor meget den sætter forbrændingen i vejret, da det
efter min mening kun er øget træning/cardio, der virkelig sætter gang i forbrændingen. Dét kombineret med en kost sammensat af den rette mængde proteiner, kulhydrater og fedt, er efter min mening den eneste vej til et vægttab, der giver sunde og synlige resultater!