#12 af svag (slettet)
Frokosten
Du læser en tråd i debat > gode rådsvag (slettet)
re: Frokosten
Kære enelleranden.
Vil ikke skrive andet end, er du klar over din BMI? Den er 18,37. Så du kan ikke engang lave et mål på madital. Det er din BMI for lav til.
Håber vi kan få en ordentlig tone her på madital, ellers smutter den gamle her på over 30 fra madital.
Vil ikke skrive andet end, er du klar over din BMI? Den er 18,37. Så du kan ikke engang lave et mål på madital. Det er din BMI for lav til.
Håber vi kan få en ordentlig tone her på madital, ellers smutter den gamle her på over 30 fra madital.
14 år8. marts 2010 kl. 21:35
rdrd (slettet)
Man kan vel altid sætte sig et mål om at tage på eller holde ens vægt.
14 år8. marts 2010 kl. 21:52
bruger slettet
Mit bmi ligger over 21. Har angivet den forkerte højde.. Det er rettet nu. Det samme med vægten..
Igen; Jeg vil IKKE tabe mig, bare lære lidt mere om sunhed, og holde mig sund. Frem til min konfirmation.
Selvfølgelig også efter..
Er chokeret over reaktionen fra folk.. Tænk engang, voksne mennesker..
Tak for støtten Bojan :))
Igen; Jeg vil IKKE tabe mig, bare lære lidt mere om sunhed, og holde mig sund. Frem til min konfirmation.
Selvfølgelig også efter..
Er chokeret over reaktionen fra folk.. Tænk engang, voksne mennesker..
Tak for støtten Bojan :))
14 år10. april 2010 kl. 21:42
taina (slettet)
Sjovt... hvis jeg spiser en stor frokost, er det helt sikkert, at jeg sidder en time senere på min kontorstol og er ved at skvatte i søvn hen over tastaturet. Uanset hvor spændende og interessante arbejdsopgaver, jeg har... Jeg tror simpelt hen, at min krop har for travlt med at fordøje. Derfor prøver jeg at brede den lidt ud - dropper det sidste stykke rugbrød og snupper det om eftermiddagen i stedet for, eller tager simpelt hen frokost ad to gange - det virker for mig :-)
mvh. tina
mvh. tina
14 år6. maj 2010 kl. 23:20
Ywon (slettet)
Guys, cool down!!
Vi har alle vores grunde til at deltage her, og den ene er ikke bedre el. mere berettiget end den anden.
Det handler altsammen om mad, om kost-aendringer, sundhed, etc.. Det staar ingen steder at man skal ville tabe sig, el. at man skal veje saa el. saa meget for at kunne rubricxere sig selv som en der vil tabe sig.
Naar alt kommer til alt er mennesket en meget varieret stoerrelse, og selv de saakaldt kloge skifter mening med jaevne mellemrum.
For 15 aar siden ville denne side maaske have heddet Atkinsmad.dk el.lign..
Dertil kommer, at halvdelen af en sund livstil er psykologisk, ligesom ens forhold til mad er psykologisk. Saa lad nu folk have deres opfattelser og synspunkter i fred.
Mht. frokost saa har jeg det ikke selv godt med at spise mest mindt paa dagen. Jeg foeler mig tung og sloev naar jeg lige har spist dagens stoerste maaltid.
Jeg tror ikke der er een endelig sandhed om hvornaar vi boer spise hvad. Det er selvfoelgelig muligt jeg tager fejl, men jeg tror det til en vis grad er individuelt hvor meget man har det bedst med at spise hvornaar.
I den anledning kan jeg naevne, at jeg aldrig har haft det godt med at spise morgenmad. Jeg har forsoegt at vaenne mig til det mange gange igennem aarene. Men min mave vil simpelthen ikke igang saa tidligt, og jeg ender med at faa oppustet mave og ikke at kunne komme paa badevaerelset. - Saa jeg spiser mit foerste maaltid i loebet af formiddagen el. henad frokost-tid.
Vi har alle vores grunde til at deltage her, og den ene er ikke bedre el. mere berettiget end den anden.
Det handler altsammen om mad, om kost-aendringer, sundhed, etc.. Det staar ingen steder at man skal ville tabe sig, el. at man skal veje saa el. saa meget for at kunne rubricxere sig selv som en der vil tabe sig.
Naar alt kommer til alt er mennesket en meget varieret stoerrelse, og selv de saakaldt kloge skifter mening med jaevne mellemrum.
For 15 aar siden ville denne side maaske have heddet Atkinsmad.dk el.lign..
Dertil kommer, at halvdelen af en sund livstil er psykologisk, ligesom ens forhold til mad er psykologisk. Saa lad nu folk have deres opfattelser og synspunkter i fred.
Mht. frokost saa har jeg det ikke selv godt med at spise mest mindt paa dagen. Jeg foeler mig tung og sloev naar jeg lige har spist dagens stoerste maaltid.
Jeg tror ikke der er een endelig sandhed om hvornaar vi boer spise hvad. Det er selvfoelgelig muligt jeg tager fejl, men jeg tror det til en vis grad er individuelt hvor meget man har det bedst med at spise hvornaar.
I den anledning kan jeg naevne, at jeg aldrig har haft det godt med at spise morgenmad. Jeg har forsoegt at vaenne mig til det mange gange igennem aarene. Men min mave vil simpelthen ikke igang saa tidligt, og jeg ender med at faa oppustet mave og ikke at kunne komme paa badevaerelset. - Saa jeg spiser mit foerste maaltid i loebet af formiddagen el. henad frokost-tid.
14 år25. maj 2010 kl. 09:00
BMS (slettet)
Hvor er du sej Ywon :-)
Elsker din måde at skrive på..
Er fuldstændig enig med dig..
Er ked af hvis jeg kom til at lyde ondskabsfuld, blev simpelthen bare så sur..
Jeg undskylder..
Elsker din måde at skrive på..
Er fuldstændig enig med dig..
Er ked af hvis jeg kom til at lyde ondskabsfuld, blev simpelthen bare så sur..
Jeg undskylder..
14 år4. juni 2010 kl. 00:53
Kaela
Jeg har faktisk også måtte TVINGE mig selv ind i vanen med at spise morgenmad, men det er nu fordi jeg har hørt, at det sætter forbrændingen igang - men sidst jeg tabte mig meget spiste jeg ikke morgenmad før som du skriver Ywon opad formiddagen... drak til gengæld masser af kaffe :D
Til nu hvor jeg er inde i vanen er jeg faktisk næsten ikke sulten til middag, men spiser små mellemmåltider hele tiden :)
Jeg tror reelt ikke, det betyder så meget om man spiser mest til morgen, middag eller aften, hvis man holder sig på et fornuftigt kalorieindtag og dyrker motion :)
Btw så synes jeg at det er fint, at du er opmærksom på din krop og din sundhed... INGEN har ret til at smide nogen ud fra den her side !!!
Til nu hvor jeg er inde i vanen er jeg faktisk næsten ikke sulten til middag, men spiser små mellemmåltider hele tiden :)
Jeg tror reelt ikke, det betyder så meget om man spiser mest til morgen, middag eller aften, hvis man holder sig på et fornuftigt kalorieindtag og dyrker motion :)
Btw så synes jeg at det er fint, at du er opmærksom på din krop og din sundhed... INGEN har ret til at smide nogen ud fra den her side !!!
14 år6. juni 2010 kl. 18:26
Dette er en kanon side. JEG GIDER ikke høre på den tone!!!!