Gode råd.

Du læser en tråd i debat > gode råd

re: Gode råd.
Hmmm altså... Nu ved I teenager, som er sure over at der kommer hårde kommentarer, rent faktisk ikke om det er overvægtige teenagere, som skriver det, vel? Måske hører I bare ikke hjemme her. I er 14 og 15 år og jeres BMI siger altså UNDERVÆGT. I vokser og får former stadig... Så måske er det svært for teenagere og voksne som kæmper med en reel overvægt, at høre på jeres kommentarer. Jeg vil være dybt ulykkelig hvis min datter på 14 år ville tabe sig uden hverken med hjælp af diatist eller læge... Nu er hun heldigvis slank, men brokker sig ofte over maven buler (efter aftensmad) og hofter som bliver størrere (de dejlige kvindelige former). Så håber jeres forældre ved I er på disse sider.. Så evilcorn, du nyder følelsen af sult???
Enelleranden du skriver : trykker jeg på et bestemt punkt mellem læbe og næse.
Altså JEG er ihvertfald bekymret... Mange knus fra en voksen på 38
14 år1. februar 2010 kl. 22:21
re: Gode råd.
Synes godt nok også at det er irriterende, når piger med anoreksi skriver den slags indlæg. I ved jo godt, at det her er en side for folk der har BRUG for at tabe sig? Synes det er rigtig træls, at når man så selv er 15 år (snart 16!) så bliver jeg man mistænkt for at være anoretiker. Hver gang jeg siger til nogen: "Jeg prøver at tabe mig", så begynder de på anoreksitaler.. Og jeg er ikke for tynd - jeg har rent faktisk alt for meget kropsfedt. Men på grund af de sindssyge teenagere, som har den besættelse at blive tyndere og tyndere, så bliver alle andre under 18 år mistænkt for at være anoretikere? Så jeg kan godt forstå enelleranden, men EvilCoon vejer godt nok også for lidt.. Og som 14-15 årig kan i altså godt stole på BMI'en en lille smule.
14 år1. februar 2010 kl. 23:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });