Jeg skulle lige tænke over hvad du egentlig mener, og smed et let sarkastisk svar ud igen. Umiddelbart syntes jeg ikke at selve det at være sulten betyder at jeg gør noget ande end ellers, men når jeg tænker mig om, så har jeg oftest fastet i perioder hvor jeg har været alene. Så har jeg haft brug for at læse, tænke, skrive, sove meget, gå ture, meditere, bade, måske svømme eller gå i sauna eller på anden måde gøre noget for at rense ud, rydde op eller gøre hovedrent. Om sommeren, som er den bedste årstid at faste på pga varmen, er det også rart at solbade.
I øvrigt mener jeg ikke længere at det er sundt for kroppen at faste. Den kan måske godt holde til det, og mentalt kan det være en stor tilfredsstillelse, men hvis du faster for vægttab kan det godt gå hen at give bagslag med et forvirret stofskifte, forvirret hormonbalance og en fordøjelse som er sat i stå, så jeg håber du ved hvad du har gang i.
#2 af SiriS (slettet)
Lige for tiden faster jeg, og spiser ikke ret meget.
Så hvad får i tiden til at tænke på? Selvf nyder jeg følelsen af sult, men det kan godt blive irreterende i længden at den hele tiden minder en om at den/maven er sulten -__-'
Har i nogle gode tip?