Jeg kender godt til de ædeflip. De er frygtelige!!!!!!
Men den sidste mdr er jeg begyndt at løbe en tur så snart jeg føler den der uimodstålige trang til at tømme hele huset. Så løber jeg ud i naturen med yndlings musik i ørerne, langt væk fra alle butikkerne der frister. Når jeg kommer hjem er trangen helt væk.
Det har i hvert fald hjulpet mig meget
#2 af Suuus (slettet)
Jeg har over det sidste ½ år taget lidt på, men har nu ved hjælp af nogen små kostomlægninger fået tabt mig de 3-4 kg. igen, og det er jeg selvfølgelig rigtigt glad for. Jeg vejer på nuværende tidspunkt det jeg gerne vil, og mit mål er nu ikke at tage de få kg. på igen.
Det går for det meste også fint nok, jeg indtager det antal kcal jeg må om dagen, holder mig så vidt som muligt fra slik og usund mad, spiser dog lidt slik eller kage ved specielle lejligheder osv.
Men så er der nogen dage hvor jeg går fuldstændigt amok, som feks. i dag hvor jeg oveni mit normale kalorie indtag har spist: 1 hel pakke chokoladekiks, 5 mælkesnitter, 1 snickers, 1 toblerone, 100 g chokolade, 1 skildpadde og en pose påskechokolade. Altså alt alt for mange ekstra kalorier. Disse grovæderflip får jeg et par gange i løbet af en månede, og de gør mig virkelig virkelig ked af det. Når jeg har spist alt dette står jeg tilbage med virkelig dårlig samvittighed, og det giver mit selvværd et lille hak nedad.
Nu står jeg så og aner ingen råd for hvad jeg skal gøre for ikke at falde i og ende med de her grovæder flip. Håber virkelig der er nogen herinde der kan hjælpe mig, og som har gode råd til hvordan jeg får mit problem stoppet!!
Hilsen den triste der lige nu sidder med rigtig dårlig samvittighed fordi hun lige har haft et af sine kæmpe ædeflip!!! :( :(