Falske slankeråd

Du læser en tråd i debat > gode råd

re: Falske slankeråd
Forstår ikke helt hvad du mener.

Det er alment kendt at light produkter ikke får dig til at tabe dig. At visse sødestoffer er depressions og kræftfremkaldende.

Mener du at du generelt burde drikke mere?

Alle bør drikke ca 2 liter om dagen, hvis de vil tabe sig.
16 år3. oktober 2008 kl. 13:27
Det er ikke helt korrekt den artikel. Calcium trigger ikke fedtforbrændingen, men det gør at du udskiller mere fedt i din afføring. Det er iøvrigt danske forsker der stå bag den opdagelse :-D.

Det der med light produkter. Jeg tæller kalorier, så hvis man virkelig bliver mere sulten af dem, hvilket jeg ikke har oplevet, så har man jo også råd til at spise lidt mere, eftersom man jo ved hvad man har indtaget og hvad man må indtage i løbet af en dag.
16 år18. oktober 2008 kl. 14:49
Manon: Det er også det! Man ved jo lige netop hvor meget man har spist og hvad man kan tillade sig at spise. Hvis man udelukkende spiste når man var sulten, ville ingen af os jo være her!

Desuden som du jo også er inde på, er det forskere, der står bag, der har tænkt sig at bevise/modbevise nogen helt bestemte teorier- og evt. er sponsoreret eller har fået legater et helt bestemt sted fra. Hvis jeg gad, ville jeg kunne finde en del artikler, der modbeviste. der er jo netop også en grund til at Iakob fnder disse artikler interessant og ligger dem på siden..
16 år21. oktober 2008 kl. 15:25
Ja, sådan. Endelig nogen der freder mælken. Man bliver helt øm om hjertet, nu man er opvokset på et mejeri. Jeg var desuden undervægtig til jeg var ca. 12, hvilket vist bare er endnu et bevis :p
16 år4. november 2008 kl. 19:09
Der er også forskel på light-produkter. Nogen er light fordi der er mindre kalorier i dem fordi der er mere vand i dem (f.eks. mælk). Andre er light fordi der er mindre sukker i dem fordi der er flere kunstige sødemidler i (f.eks. sukkerfri sodavand). Det er så vidt jeg ved de sidste typer af light som skulle gøre folk mere sultne og derfor mere tykke?
16 år5. november 2008 kl. 09:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });