værs'go' god kostplan fra diætist !

Du læser en tråd i debat > gode råd

re: værs'go' god kostplan fra diætist !
Hej :) kan en der er under 18 år også bruge kostplanen, og hvad med the? Er det tilladt at drikke grøn og sort the?
tror du også den vil virke hvis man bare mangler de hårde sidste 4 kg for at have idealvægten?
hilsen mig
15 år10. januar 2009 kl. 11:12
Hvis man spiser færre kcal end man har brug for, så vil man jo tabe sig, uanset størrelse. En normal kvinde på 65 kg har vel brug for knap 2000 kcal og spiser man så 1500 kcal, jamen så vil man jo gå ned i vægt.
15 år13. januar 2009 kl. 15:34
Jeg har også fået en kostplan som ligner denne meget og jeg bruger den som guide for det jeg spiser.
Det fungerer super godt lige fortiden for mig:)
15 år21. februar 2009 kl. 15:48
Den er super god, fik den næsten magen til af min diætist. jeg er 163 og vejer 58 kg, mangler lige et par kg, men det er pga. mit for høje kolesteroltal, at de anbefaler jeg kommer ned på 55 kg.
15 år24. februar 2009 kl. 16:13
Hejsa.

Hvor meget taber man ca. om ugen ?
14 år16. september 2010 kl. 19:42
BinePigen: Jeg har tabt 1,1 kg. den første uge på denne kostplan:) så er meget spændt på det videre forløb
14 år18. oktober 2010 kl. 20:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });