Glidebane uden vintervejr....

Du læser en tråd i debat > gode råd

re: Glidebane uden vintervejr....
når jeg er til julefrokost .... er jeg jo heller ikk den der SKAL smage på det hele ... og jeg nøjes jo også bare med at tage lidt af det jeg har lyst til

nu har jeg også arbejdet så meget med mig selv .. at det er meget sjældent jeg spiser til at er stopmæt .... det gør ikke noget at efter aftensmaden at man bliver lidt sulten så man kan snuppe noget frugt eller et par skiver knækbrød ;-)

der hvor jeg har et kæmpe problem er at jeg faktisk ikke spiser før vi skal have aftensmad ... er SLET ikke sulten før ... men det skal nok komme igen ..... SKAL bare tage mig sammen til at starte op med morgenmaden
16 år4. januar 2008 kl. 23:30
re: Glidebane uden vintervejr....
Ja se der rammer vi en af mine dårlige vaner - jeg HADER at være sulten. Kan slet ikke holde det ud. Jeg forstår ikke hvordan du kan komme gennem dagen uden at spise - jeg ville blive SÅ ineffektiv!
Så jeg starter med morgenmad hver dag inden jeg skal svømme, men tager Crisp and Light, som stort set kun er kostfibre og derfor mætter meget, selv om det ikke giver sidstik når jeg så bevæger mig meget.
Men jeg jeg er glad for at have reddet mig gennem jul og nytår og have holdt hvad jeg lovede mig selv - ungefair ;-)
Jeg har stadig mulighed for at nå mit mål, og selv om vægten har stået stille nogen tid, har mine mål i cm rykket sig lidt kan jeg mærke på tøjet.
16 år5. januar 2008 kl. 10:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });