kæmpe lykke jeg vil dele med jer andre :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: kæmpe lykke jeg vil dele med jer andre :)
Hm. .hihi - du mener ved at det er en fornærmelse mod os fede? Men under alle omstændigheder så er jeg ikke fornærmet. Den unge kvinde er i alt for store problemer til at jeg kan blive fornærmet over hendes holdning.

Kære anonyme brugere - Jeg er sikker på at alle dem du kender og som holder af dig er ubeskrivelig bekymrede for dig. Og du afviser et helt forum af mennesker som på egen krop kender til at være overvægtig. Og du afviser hele lægevidenskaben, der jo dog trods alt har lavet videnskabligt velfunderede undersøgelser om emnet og er kommet frem til konklusioner, som alle er enige om.

Så vidt jeg kan se, så siger du at alle andre tager fejl og du har ret. Det plejer at være en god indikation af at man har en lidt fordrejet verdensopfattelse. Tænk lidt over det, før du ødelægger dig selv, din fordøjelse, dine tænder, dine muskler, din krop og din omgangskreds.

Hvis du ikke vil høre efter os eller efter lægerne, vil du så høre efter eks-anoretikere? Prøv at besøge spiseforstyrrelser.dk -eller i det mindste give denne webadresse til din nærmeste familie for der er også støttegrupper for pårørende derinde.

Prøv at kikke på netdoktor.dk - der er en beskrivelse af anoreksi. Prøv at se hvor mange af punkterne, der matcher dig.

Men søde, så længe du ikke er klar over at du har en spiseforstyrrelse og faktisk vejer for lidt, så kan du tabe dig helt ned til 40 kilo (hvilket var vægten for befriede kz-lejr fanger hvis jeg ellers husker ret) og stadig synes du er for fed.

17 år7. november 2007 kl. 20:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });