#2 af annap (slettet)
kæmpe lykke jeg vil dele med jer andre :)
Du læser en tråd i debat > vægttabannap (slettet)
re: kæmpe lykke jeg vil dele med jer andre :)
Flot. Du kan være stolt af dig selv :-) Tillykke med det.
Anna
Anna
17 år4. november 2007 kl. 18:29
Anonym
mange tak anna :)
hvis jeg fortsætter sådan her, kan jeg nå at blive rigtig flot inden jul :)
hvis jeg fortsætter sådan her, kan jeg nå at blive rigtig flot inden jul :)
17 år4. november 2007 kl. 18:37
camilla k (slettet)
Det er bare så skønt, når sådan noget sker :-)
Tillykke med det!
Tillykke med det!
17 år4. november 2007 kl. 22:03
bruger slettet
Tillykke med det.
Tænker bare lige at 2 ½ kg på 9 dage er RIGTIG meget. Hvad gør du? Det tempo kan man jo kun opretholde hvis man slet intet spiser eller hvad?
Tænker bare lige at 2 ½ kg på 9 dage er RIGTIG meget. Hvad gør du? Det tempo kan man jo kun opretholde hvis man slet intet spiser eller hvad?
17 år5. november 2007 kl. 00:53
Anonym
jeg spiser mellem 500-700 kcal om dagen :) så jo jeg spiser en del :)
17 år5. november 2007 kl. 15:58
tynd74
flot. tillykke
jeg går ud fra at du har et underskud på 500-700kcal om dagen . der giver et halvt til hel kilo vægttab på en uge.
for det er jo ikke sundt for de indre organer at komme under de 1200kcal om dagen i kcal-indtagelse.
eller hvad??
lise
jeg går ud fra at du har et underskud på 500-700kcal om dagen . der giver et halvt til hel kilo vægttab på en uge.
for det er jo ikke sundt for de indre organer at komme under de 1200kcal om dagen i kcal-indtagelse.
eller hvad??
lise
17 år5. november 2007 kl. 17:22
Anonym
nej jeg indtager 500-700 kcal om dagen. jeg ved ikke om det er specielt usundt. tror bare der er forskel på hvor meget man spiser
:)
:)
17 år5. november 2007 kl. 18:06
bruger slettet
Ikke fordi jeg vil skræmme dig væk herfra eller slå dig oven i hovedet, men 1200 kalorier betegnes af alle læger og diætister som sultegrænsen for at kroppen kan opretholde de besale behov, som at gå, holde varmen, trække vejret og lign.
17 år5. november 2007 kl. 19:17
marianne62 (slettet)
Hej
Hvis du virkelig kun spiser ca. 500-700 kcal pr. dag, så er du godt på vej til at skade dig selv.
For det første vil din krop tro at der er indtrådt hungersnød, og den vil skrue gevaldigt ned for stofskiftet=din forbrænding, så når du igen begynder at spise, vil du tage meget hurtigt på igen.
For det andet vil du med så lavt et kalorieindtag tvinge din krop til at spise af dine egne indre organer i dens kamp for at overleve. Det lave kcal indtag er ikke ret meget mere end din hjerne kræver for at holde gang i det hele.
Som en anden også skrev, så må man ikke komme under ca. 1200 kcal pr. dag. Man kan godt i ganske korte perioder (få dage) indtage mindre - f.eks hvis man er på en 2-3 dages fastekur.
Hvis du ønsker et vægttab som kan holde, så sæt længere tid af til det, og hold dig på 1200-1500 kcal pr. dag. På den måde vil du tabe dig ca. 500 gram pr. uge, og dette vægttab er der en chance for at du kan holde. især hvis du bruger dette program til at lære at indtage en kost med den rette fordeling mellem frugt og grønt, kød og ris/pasta/kartofler.
Jeg håber du kan bruge dette til noget.
Pas på dig selv:)
Mvh. Marianne
Hvis du virkelig kun spiser ca. 500-700 kcal pr. dag, så er du godt på vej til at skade dig selv.
For det første vil din krop tro at der er indtrådt hungersnød, og den vil skrue gevaldigt ned for stofskiftet=din forbrænding, så når du igen begynder at spise, vil du tage meget hurtigt på igen.
For det andet vil du med så lavt et kalorieindtag tvinge din krop til at spise af dine egne indre organer i dens kamp for at overleve. Det lave kcal indtag er ikke ret meget mere end din hjerne kræver for at holde gang i det hele.
Som en anden også skrev, så må man ikke komme under ca. 1200 kcal pr. dag. Man kan godt i ganske korte perioder (få dage) indtage mindre - f.eks hvis man er på en 2-3 dages fastekur.
Hvis du ønsker et vægttab som kan holde, så sæt længere tid af til det, og hold dig på 1200-1500 kcal pr. dag. På den måde vil du tabe dig ca. 500 gram pr. uge, og dette vægttab er der en chance for at du kan holde. især hvis du bruger dette program til at lære at indtage en kost med den rette fordeling mellem frugt og grønt, kød og ris/pasta/kartofler.
Jeg håber du kan bruge dette til noget.
Pas på dig selv:)
Mvh. Marianne
17 år5. november 2007 kl. 19:18
jeg begynder at ane en pæn figur.. er så stolt :)