kæmpe lykke jeg vil dele med jer andre :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: kæmpe lykke jeg vil dele med jer andre :)
og hvad så. jeg er omkring 170 høj og vejer de 50 kg.. så synes ikke man skal belærer mig noget.
hvis i ikke deler min lykke, fint med mig, men lad mig i det mindste selv gøre det.
17 år6. november 2007 kl. 22:05
Hvis du virkelig er 1,70 og vejer 50 kg er du sygelig undervægtig. Du skal faktiskt veje minst 53,5 (bmi 18,5) for at komme op i området for normalvægtige og så er du stadigvæk meget slank. Så nej, jeg synes ikke at det er en lykke for dig at du har tapt 2,5 kg om de så er på 9 dage eller ej.
17 år6. november 2007 kl. 22:58
Hej anonym.. Sidder her en helt almindelig onsdag, og bliver faktisk meget bekymret for dig. Som marianne62 så rigtig skriver, når vi netop kommenterer det, er det af bekymring. Kan godt forstå du bliver ked af det, når du netop var så glad for vægttabet... Men du er altså undervægtig. Har du ikke veninder/en mor du kan snakke med om det, ellers skriv her, vi vil gerne "snakke" med dig. Men du har et problem, du skriver endda du er mega overvægtig!! Hvor føler du du er overvægtig? Hvor gammel er du? Det har altså en betydning. Men skriv og vi kommenter.. og husk det er ikke for at være grumme at vi gør det, kun for at hjælpe dig..
Knus fra Marianne
17 år7. november 2007 kl. 12:00
jeg er 19. jamen jeg er overvægtig. vægten er kun et tal, og den kan ikke fortælle noget om hvordan man ser ud, så jeg ER oervægtig. .
jeg har ikke brug for bekymring fra nogen. jeg klare det fint som i kan se..!
jeg ved ikke hvorfor folk ikke tror på hvad jeg siger. hvorfor skulle jeg lyve om det ? grrr
17 år7. november 2007 kl. 12:18
Hm... overvægtig har da i allerhøjeste grad noget med tallet på ens vægt af gøre. Det er derfra ordet kommer. Hvis du synes du ser tyk ud, så er det en anden diskussion, men med 170 cm og 50 kilo, så er du altså undervægtig.

Hvis du ikke tror på det som bliver sagt her, så gå til din læge. Det bør man under alle omstændigheder gøre én gang om året, så bestil tid - allerede i dag. En læge ved jo sådan noget, ikke? Det er han eller hun uddannet til.

17 år7. november 2007 kl. 12:35
Kære søde anynom bruger.
Jeg tror ikke folk herinde tror du lyver. Den eneste du lyver overfor er dig selv.
17 år7. november 2007 kl. 13:22
jakob, jeg skal ikke til nogen læge. jeg har opgivet forståelse fra den side af !

Kirsten P , jeg lyver da ikke for mig selv ?
17 år7. november 2007 kl. 13:26
Jo du ser ikke sandheden i øjne, og du benægter fakta og bliver sur/ked af det når andre fortæller dig det.
Du kan begynde at ane en pæn figur. meen en pæn figur er altså med former, dem har du vist ikke mange tilbage af. Du er garanteret en yndig pige, bare du dog selv ville se det.
17 år7. november 2007 kl. 15:08
min krop er ikke pæn nej, og jo jeg har mange former. For mange former.
fedme epidemien er et stort problem i DK, jeg vil abre ikke ender der selv, derfor jeg begynder en kur. håber jeg i forstår
17 år7. november 2007 kl. 18:03
Sidder virkelig og bliver irriteret på dig. Det kan du ikke mene seriøst.
Et råd fra mig - tag dig sammen! Du lyver overfor os, og dig selv! og du sidder og siger du er fed, hvilke jo er en fornærmelse mod alle os normale! SØG HJÆLP!
17 år7. november 2007 kl. 19:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });