kæmpe lykke jeg vil dele med jer andre :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: kæmpe lykke jeg vil dele med jer andre :)
Hej igen anonym

Vil lige tilføje.............

Mit indlæg før var ikke for at gøre dig ked af det. Det er selvfølgelig rigtig flot, at du har tabt dig så meget på så kort tid, og jeg kan godt forstå du er glad. Når noget lykkes for en, så er man selvfølgelig lykkelig. Som en kickstart er det også OK med et lavt kcal. indtag, men det må bare ikke vare ved, og det er meget vigtigt, at du lærer at spise rigtigt, og finde en rytme i din mad, som du kan overholde resten af dit liv.
Jeg har selv tabt mig ca. 16 kg og er nu igang med projekt hold vægten. Dette har nu stået på siden maj, og jeg har kun haft ganske få udsving. Dette har kun kunnet lade sig gøre, fordi jeg ved hjælp af dette program har lært at sammensætte min kost, så kroppen får det den har brug for. En stor sidegevinst er at din krop på alle måder bliver meget sundere, jeg har f.eks ikke haft en sygedag i over et år:) Udover det så kan jeg også mærke, at jeg har fået meget mere energi.
Hvis du fortsætter med at spise så lidt, så bliver du syg, og du bliver ude af stand til at foretage dig noget. Nu ved jeg ikke noget om dig, da du ikke har en profil, dette gør det lidt sværere at hjælpe dig, Men uanset om du arbejder eller går i skole, så er det alt for lidt, du spiser.

Mvh. Marianne

17 år5. november 2007 kl. 19:33
jeg har styr på hvad jeg laver. tag det nu bare roligt alle sammen!
17 år5. november 2007 kl. 19:43
Du skriver ikke hva du vejer, eller har vejet. Disse to faktorer gør at jeg ikke kan dele din lykke.
Først og fremmest fordi du vælger at være anonym, og anorektikere kan altså også være stolte af at tabe sig.
Så jeg synes på ingen måder det er "flot" hvis du ikke har været lidt for stor, før du tabte dig.

Hvis du derimod er blevet undervægtig, vil jeg kun sige, pas på dig selv. Fordi til sidst har du ikke styr på det.!

17 år5. november 2007 kl. 20:54
nå. men jeg er mega overvægtig, så der ingen grund til at komme med min vægt.
17 år5. november 2007 kl. 21:33

Jeg tilslutter mig dine ord hihihi.

Hvis det er seriøst dette indlæg (undskyld min tvivl) ville jeg straks oprette mig med et brugernavn, anonym du bliver ikke gendkendt af den grund.
beta
17 år5. november 2007 kl. 22:45
hej igen
uanset om du er overvægtig eller ej. så er det mega usundt at leve for under 1200kcal i indtag om dagen.
tænk dig godt om og pas på dig selv ;O)
lise
17 år6. november 2007 kl. 11:05
jeg kan ikke se hvad mit brugernavn skulle gøre til forskel. jeg var bare glad for mit vægttab, og hvis i ikke kan dele det med mig, er det fint. er selv glad, og det vigtigst.
17 år6. november 2007 kl. 15:36
Hej Anomym

Jeg håber ikke vi har gjort dig ked af det med alle vores kommentarer, for selvfølgelig er det flot at du har tabt dig 2,5 kg på 9 dage:)
At vi alle har haft så travlt med at besvare din glade meddelelse, skyldes jo kun at vi er bekymrede for dig.
Det er klart, at hvis man har rigtig meget, man gerne vil af med, vil man jo gerne have resultater i en fart. Dette er også OK som en start, men det vigtigste er stadig, at du finder en kost du kan leve med, hvor du indtager en smule mindre end du bruger, på den måde får du et vægttab, som kan vare ved.
Skriv endelig igen, vi er jo primært herinde for at hjælpe og støtte hinanden, samtidig med at vi fra Lones super program bliver klogere på vores kost.

Du må endelig ikke tro, at vi ikke vil dele din glæde, for det er jo også en vigtig del af hele.

Mvh. Marianne

P.s.
Som en anden har skrevet, så kan du sagtens oprette en profil og stadig være anonym. Vi ved jo ikke hvem der gemmer sig bag et brugernavn. Ved at oprette sig, har andre bedre mulighed for at hjælpe og rose.

17 år6. november 2007 kl. 20:32
nej ved i hvad.. det er ligemeget.. bare glem det..
17 år6. november 2007 kl. 20:42

Du skriver du er mega overvægtig= dit eget syn på dig selv.
Pas på dig selv
17 år6. november 2007 kl. 21:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });