Spacy...tak skal du have...nej den der mense er sgu ikke til at regne med...men en ting jeg kan mærke er at jeg er ikke så slik syg som jeg plejer at være ved den tid. Det var heller ikke så hårdt rent energi mæssigt så den mere fornuftige kost gør altså små mirakler her og der i min hverdag :-)
iakob....jeg prøver at holde mig på den der sti men har accepteret at det kommer til at tage noget længere tid end først antaget at få bugt med de mange mange kiloer men som spacy siger...jeg har jo også opbygget dem solidt igennem en årrække *s*.
Rent firma mæssigt har jeg heldigvis lidt back-up fra andre i samme branche men konkurrancen er hård. Det kunne mærkes i sidste uge hvor jeg måtte tage en tung beslutning. Det er altid hårdt for mig når jeg må opsige nogen. Det koster et par dage hvor humøret ikke er så højt. Det er en meget ubehagelig situation men til tider meget nødvendigt. Jeg bliver bedre og bedre som tiden går til at tackle de hårde beslutninger og situationer.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
iakob....jeg prøver at holde mig på den der sti men har accepteret at det kommer til at tage noget længere tid end først antaget at få bugt med de mange mange kiloer men som spacy siger...jeg har jo også opbygget dem solidt igennem en årrække *s*.
Rent firma mæssigt har jeg heldigvis lidt back-up fra andre i samme branche men konkurrancen er hård. Det kunne mærkes i sidste uge hvor jeg måtte tage en tung beslutning. Det er altid hårdt for mig når jeg må opsige nogen. Det koster et par dage hvor humøret ikke er så højt. Det er en meget ubehagelig situation men til tider meget nødvendigt. Jeg bliver bedre og bedre som tiden går til at tackle de hårde beslutninger og situationer.