Lørdag igen ;-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Lørdag igen ;-)
Ja jeg måtte en tur på vægten og gisp...

har taget 2 kg. på siden sidste uge. Nå det skal nok gå. Jeg føler mig også mere oppustet og er vist ved at være tid til min mense så måske det er derfor ;-)

17 år3. november 2007 kl. 13:44
re: Lørdag igen ;-)
Mens plejer at have stor betydning - og i øvrigt også ægløsning ca. midt i perioden. Såååå, jeg tror helt sikkert, du kan tage det roligt :-)

Anna
17 år3. november 2007 kl. 17:24
Jeg var lige inde på din dagbog for at se lidt på din kost. Du skriver ikke op. Jeg kan ikke huske om du har skrevet noget om at du ikke tæller kalorier.

Men hvis du har fornemmelsen af at have overholdt din diet, så tror jeg heller ikke at du behøver bekymre dig. Hvis ikke, ja så ved du jo hvor du skal sætte ind ;-)
17 år5. november 2007 kl. 09:57
Jeg var lige inde på din dagbog for at se lidt på din kost. Du skriver ikke op. skrevet af iacob *s*.

Nej og jeg skammer mig også lidt ;-) men har ikke overskud til at skrive op. Jeg køre ikke på noget speciel diæt men holder mig til at spise sundere og få færre kalorier. Det går bedst når jeg sørger for at få det jeg skal have af fedtsyre, kulhydrater og proteiner. Jeg har ikke lyst til at følge en diæt da jeg så vil falde tilbage efter noget tid men jeg arbejder meget på at hold mig fra det søde og fede.

Jeg har som fortalt tidligere rigtigt meget at se til pt på jobbet og så sætter jeg min hjerne på stand by når det gælder mine egen behov. Det gælder både med hensyn til at få noget at spise med jævne mellemrum og at få væske plus noget så simplet som at komme ud og tisse!!!!!!!!...jeg kan gå fra morgenmaden til først at spise igen til aften....efter sådan en dag ja...der kommer chokoladen og redder mit blodsukker og helt ærligt...trøster mig fordi det har været en hård dag. Så min hjerne skal bearbejdes mere end kun min kost. Det kommer til at tage noget tid førend jeg har rettet op på de skader jeg og min hjerne har tilegnet os ;-)
17 år7. november 2007 kl. 11:59
Hm... Lyder som en meget usund livsstil - også stressmæssigt. Du skal passe bedre på dig selv.

Hvem er det som presser dig så hårdt? Er det dig selv? På et normalt arbejde har man jo ret til pauser - det har du også.
17 år7. november 2007 kl. 12:41
Ja du har så absolut ret. Det er så usundt med stress ihvertfald den negative stress del.

Det må man sige er den jeg har lige pt. Men desværre er der ikke så meget at ændre lige nu andet end at jeg prøver at holde nogle pauser og bruge tiden med min datter. Jeg er også blevet bedre til at holde øje med maden og sørger for at få det rette selv om jeg ikke føler jeg har tid...det giver i sidste ende alligevel mere overskud :-).

Jeg er selvstændig og er nået dertil hvor jeg har udviklet mit firma så meget at jeg egentlig godt kunne bruge en ekstra hånd men desværre ikke har råd endnu...den tid er hård at komme over men da jeg gerne vil dette satser jeg 100% på det og ja det endda selv om det er på bekostning af mig selv. Ak ja mennesker kan være svære at forstå *s*.
17 år8. november 2007 kl. 13:23
Tænkte nok at du er selvstændig.

Kan du ikke få deltidshjælp? Hvad med deltidskontorhjælp? Du har vel revisor på, så du slipper for det? Er du med i den der forening for nyopstartede virksomheder - jeg kan simpelthen ikke komme på navnet lige nu.
17 år8. november 2007 kl. 19:45
Ja nu er der heldigvis kommet lidt fremgang igen her.

Jeg har tabt 2,6 kg siden sidste lørdag MEN...

Jeg havde jo taget 2 kg på så alt i alt er det 600 gram hvilket er fint.

Det var det første store udsving jeg har prøvet herinde. Da jeg skulle have min mense er der ikke tvivl om at det var derfor jeg vejede 2 kg over. Sikkert på grund af det berømte væske etc. *s*.

Selv om jeg ikke får skrevet mine måltider ind her på siden pt. så lever jeg stort set som de dage hvor jeg førhen fik skrevet ned. Jeg må bare revidere mit mål om at tabe 1 kg om ugen til ½ kg om ugen. Det er der jeg ca. ligger når jeg kigger tilbage undtagen selvfølgelig den første uge :-).

iacob: Nej jeg har ikke råd til hjælp lige pt men håber på det i nær fremtid. Jeg har revisior på og en meget god en som altid sidder parat ved tlf. til en snak om alt mellem himmel og jord. Det er ham som er min sparringsmakker omkring personaleproblemer, kundeproblemer og udviklingsidee´r etc. Han er guld værd.
17 år10. november 2007 kl. 08:41
Hej Dejlige!
Stort TILLYKKE!!!
Den der f... menses er aldrig til at regne med, undtagen selfølgelig at man vejer mere! Det er bare skide irreterende.
Godt at du er kommet til at du "kun" vil tabe 1/2 kg om ugen, det andet er for hårdt og man får for mange nederlag. Det er jo en kostomlægning for livet vi prøver at opnå og derfor er det bedre at tabe sig langsommere. Som det tidligere er blevet sagt her i forummet, så har man jo taget alle kiloerne på over en årerække derfor må det nødvendigvis også tage en vis tid at komme af med dem igen.
Men i hvert fald så er det super flot med tabet af de 600 g, man må så gå ud fra at det er rent fedt der er smuttet ;-)
God weekend fra Spacy.
17 år10. november 2007 kl. 12:16
Det må jeg sige - 2,6 kilo i løbet af en uge? Håber da at noget af det var vand ;-) TILLYKKE med at du nu igen er på dydens smalle sti.

Lyder godt at du da har een ved din side. Hvad med netværk? Der må da findes nogen for nyopstartede igangsættere? Det er lidt vigtigt at have noget at snakke med om problemerne, som selv kender rumlen.

17 år10. november 2007 kl. 22:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });