søger støtte hos andre 100+ ere

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: søger støtte hos andre 100+ ere
Hej pbanga... Jeg er med på torsdagsvejnng. - folk vejer sig på meget forskellige dage herinde, så vi starter da bare en torsdagsvejning op! ;)
Men jeg sniger mig nok ind i mellem ind og vejer mig andre dage. Render ved min læge på forskellige dage og bliver vejet! :D
Jeg var ikke på vægten i morges, men det kommer jeg i morgen - den lader vi gå som torsdagsvejning denne gang.. HI HI

Dejligt at se dig her på madital ;)
17 år25. oktober 2007 kl. 20:52
Sjovt, Frodig, at du bor så tæt på min barndoms strand.Fur er i øvrigt et besøg værd om sommeren - i hvert tilfælde hvis man sætter pris på fred og ro. Bette Jens' Hyw og Rødstenen og Svenskerhulerne er et must :-D
17 år26. oktober 2007 kl. 10:05
Jeg tror nu det okay, at vi deler os lidt. For hold da op, vi er blevet mange herinde, som er med på den ugentlige vejning. Det synes jeg, er rigtig flot. Der er så meget gang i forum, at det kan være svært at følge med, og det synes jeg er rigtig positivt :-)

Anna
17 år26. oktober 2007 kl. 21:46
tak anna dejligt at høre at det er posigtivt med en torsdags vejning, men det er jo op til en selv hvornår man vil veje sig.
17 år27. oktober 2007 kl. 10:41
Ja så blev jeg jo vejet idag og det var da ikke for godt , må man da sige, jeg har taget på sådan noget møg den står nu på 120,3 øv øv
17 år1. november 2007 kl. 07:43
Hej pbanga. Synd, at du har taget på. Ved du hvorfor?

Anna
17 år1. november 2007 kl. 16:16
Ja jeg ved godt hvorfor har spist for lidt og når jeg så har spist har det været det forkerte
17 år1. november 2007 kl. 16:56
Hej Du er ikke ene om vægt+ ... jeg tager altid på til torsdag - øv, så i går vejede jeg 93,3 idag var det steget til 93,8..... men så må jeg prøve med lidt mere motionscykel m.m. - det har knebet med tid i denne uge - jeg skulle så meget.....
m.v.h. frodig
17 år1. november 2007 kl. 17:48
det er da surt at det ikke kun er mig men samtidig også betrykkende, at det ikke kun er min vægt der stiger
17 år1. november 2007 kl. 19:55
Ja, pbanga, og så må du ikke lade det blive en sovepude :-)

Du ved, hvorfor du har taget på. Har du overvejet at lægge en kostplan, f.eks. for ugen der kommer? Så du har styr på, hvad du skal spise, hvornår? Det kan være en stor hjælp i starten, når livsstilen skal ændres.

Du skal jo lige vende dig til at spise mere og grønnere. Hele kroppen skal også vende sig til det.

Det vigtigste er, at du sørger for at være mæt i løbet af dagen - af de sunde ting - så det usunde ikke bliver skovlet ind sidst på dagen pga. lavt blodsukker.

Jeg ønsker dig held og lykke :-)

Anna
17 år2. november 2007 kl. 15:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });