søger støtte hos andre 100+ ere

Du læser en tråd i debat > vægttab

søger støtte hos andre 100+ ere
Hejsa jeg er nybegynder her inde og søger derfor folk i samme katgori som migså vi kan hjælpe og råde hinanden, og gøre lige som dem der har onsdags vejning hvor vi vejer os en bestemt dag i ugen eks. mandag jeg er frisk og starter med mandag at veje mig.
17 år24. oktober 2007 kl. 16:48
re: søger støtte hos andre 100+ ere
hejsa - jeg vil gerne være med - hvis jeg kan bruges..
jeg har vejet 103 - men tabt mig først i 2005 med 10 kg - men de kom desværre snigende på igen (næsten alle sammen) så jeg var kommet op på 97 - men er i skrivende stund kommet ned på 93 d.d. -
en bestemt dag synes jeg også er fin til vejning - men måske ikke mandag - der sker af og til lidt ufordelagtige indtag lørdag/søndag.... så hva med torsdag eller fredag morgen ? .... m.v.h. frodig0
17 år24. oktober 2007 kl. 19:34
du kan sagtens være med, men så vælger vi torsdag morgen som vejningsdag, så vejer vi os lige imorgen tidlig, ser frem til at vi kan få noget igang her, hvor er du ellers fra?
Glæder mig til at der kommer flere
17 år24. oktober 2007 kl. 19:59
Hej pbanga
Tak for sluddren i morges på chatten
Jeg er glad for at se du har oprettet en tråd her i forum.
Jeg håber at der er mange der vil melde sig her på tråden, så der blive god opbakning
Held og lykke
Knuser beta
17 år24. oktober 2007 kl. 20:14
Mange tak beta ja jeg er jo nød til at starte et sted så hvorfor ikke finde dem der er som mig til at starte med.
17 år24. oktober 2007 kl. 20:31
jeg stammer opr. fra sjæll. men flyttede til Mors i 1971. fik et par børn herovre og gik på efterløn fra egen virksomhed i 98 - så flyttede vi til Salling på nedlagt ejendom tæt ved vandet og langt ude på landet. Min mand og jeg og hunden nyder naturen meget her, sejler på fjorden når det er forår og sommer og trives ellers godt (lidt for godt her)
m.v.h. frodig0
17 år24. oktober 2007 kl. 20:49
Jeg stammer også oprindeligt fra sjælland men bor nu i tranbjerg j. ved århus sammen med min datter og mand.
17 år24. oktober 2007 kl. 21:50
Um.. jeg er da ked af at høre at I ikke vil vejes på onsdagsholdet længere. Det er jo lidt et fælles projekt hvor vi alle støttede hinanden uanset hvor vi var i vores kur. Jeg har fuld forståelse for at man har specielle emner man gerne vil diskutere når man er 100+, men er selve vejningen en del deraf? Jeg er nemlig lidt bange for at hvis vi deler os op, så går lidt af det gode af hele oplevelsen.

Og så blev jeg nysgerrig, Frodig, fordi jeg kommer nemlig oprindeligt fra Salling. Hvor bor du henne af? Jeg er født og opvokset på en gård i Harre nær Roslev. Jeg bor i Århus nu.
17 år25. oktober 2007 kl. 09:42
man behover heller ikke dele sig op det vælger folk jo selv hvilken dag de vejer sig jeg vejede mig imorges og da stod den på 119,7 kg så har da tabt mig lidt.
17 år25. oktober 2007 kl. 12:56
Hejsa - jeg bor på Grynderupvej næsten oppe ved campingpladsen.....jeg kan fortælle dig, at vor største fornøjelse er - når vejret er godt - at sejle ned i Harre vig med vores hjemmebyggede "skiv" Hyggefadet og spise en god let middag + evt. samle østers (hvis vejret er helt perfekt) bade og hygge os - gå en god tur langs strand og eng - og sove i båden - og så næste formiddag sejle hjem igen ---- men desværre var sommeren i år ikke noget at skrive om - da blev det kun til en enkelt tur til Fur..... m.v.h. frodig
17 år25. oktober 2007 kl. 16:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });