Jeg blev vejet i lørdags *s*

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Jeg blev vejet i lørdags *s*
Så blev det lørdag igen *s*

Vægttab: 500 gram

Igen *s*. Det går støt og roligt nedaf. Jeg er her ikke så meget pt men sørger stadig for at få skrevet ned og at blive vejet på den rigtige dag. Jeg skal nok blive mere aktiv her i forummet igen når mit job tillader det.
Rent madmæssigt går det faktisk ok. Jeg får spist en del Kål og rodfrugter, men indimellem ryger der stadig noget forkert ind i munden.
17 år28. oktober 2007 kl. 09:56
Tillykke, det er da bare helt fedt, at vægten går ned, selvom du ikke synes at du altid spiser det rigtige. Det må du jo trods alt gøre alligevel, når du taber dig :-)
Det med at have travlt med jobbet er vel i grunden godt nok, så henfalder du ikke til triste tanker i den tid og det øger vel også forbrændingen?
Men nu må du dog ikke gå hen og blive stresset, vel!
Fortsat rigtig god søndag. Knus fra Spacy.
17 år28. oktober 2007 kl. 10:34
hej Dejlig glad

tillykke med vægttabet.
det er meget flot, at du formår det trods en stresset periode. sej gået.
flittiglise
17 år28. oktober 2007 kl. 10:52
Hejsa - og tillykke med vægttabet!

Godt gået !

Husk at fryseren er din ven - især når man er stresset og ikke gider lave ordentlig mad. Så kan en nedfrosset gryderet være ligeså hurtigt, billigere og meget sundere end en købepizza. Bare lav lidt ekstra, når du alligevel laver mad. Man kan også købe gode frosne grøntsagsblandinger som man kan dampe, lave i wok eller ovn-tilberede. Chili, hvidløg, balsamico og andre krydderier kan hjælpe til at gøre det lidt lækkert.
17 år29. oktober 2007 kl. 09:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });