Jeg blev vejet i lørdags *s*

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg blev vejet i lørdags *s*
Ja selv om jeg ikke er her så tit lige for tiden så får jeg skrevet min mad ned på en blok og tastet den ind. Jeg blev skam også vejet i lørdags selv om jeg har været ude af døren med jobbet hele weekenden. Dog har jeg ikke spist hensigtsmæssigt da jeg har været stresset og derved slukker for kontakten til min krops signaler :-(.

Men nu til vejningen *s*.

Vægttab: 500 gram

Ja og det er sgu helt ok ;-)
17 år22. oktober 2007 kl. 09:04
re: Jeg blev vejet i lørdags *s*
det lyder da kanon at du har tabt 500g... oven i at du ved du ikke har spist hensigtsmæssigt...så er det da rigtig flot syndes jeg..!
Stort tillykke...

De bedste hilsner
julle
17 år22. oktober 2007 kl. 09:38
hej dejlig glad

tillykke med vægttabet.

rart man kan "synde" lidt uden at blive straffet. ;O)

godt gået
lise
17 år22. oktober 2007 kl. 13:26
Eiii... Tillykke! Rigtig flot synes jeg! :D
17 år22. oktober 2007 kl. 20:47
Også et tillykke fra mig!
17 år22. oktober 2007 kl. 22:16
Jamen jeg vil da også gerne sige tillykke med tabet.
Jeg vil ønske at min vægt også snart begynder at rokke på sig, den har stået omkring de 83 i 14 dage nu. Det begynder at blive temmelig deprimerende :-( suk.
17 år22. oktober 2007 kl. 23:00
Tak skal i have *s*. Når jeg siger jeg ikke har spist hensigtmæssigt er det lige så meget fordi jeg ikke har fået den mad jeg skal have. Det frugt og grønt, den væske jeg burde eller variation nok i kosten. En af dagene fik jeg f.eks 6 skiver trekornsbrød om dagen!!! 3 om morgen og 3 igen til frokost. Det eneste der var på var kærgården....den dag trængte jeg til grøntsager om aften.

Det er ikke ok at spise på den måde da motoren går helt i stå på mig. At jeg så også yderlige har spist slik ja det hjælper jo ikke på det. Der er ikke meget næring i maden sådan en dag. Jeg synes faktisk jeg kan mærke det. Min energi ryger helt i bund sådan en dag.
17 år23. oktober 2007 kl. 08:26
Min mand er spegepølse-spiser, så han har normalt noget rigtig godt spegepølse liggend. Et halvt eller helt skive rugbrød med spegepølse har af og til reddet min weekend (mine weekender er normalt mere aktive end mine hverdage da jeg har stillesiddende arbejde).

Det kan godt være at der er for mange mættede fedtsyrer i spegepølse, men sammen med rugbrød er det en sult-dræber! Og det giver maven noget at arbejde med.
17 år23. oktober 2007 kl. 08:58
He He...jeg har lige nappet en skive rugbrød med spegepølse :-)
17 år23. oktober 2007 kl. 12:22
Velbekomme! :)

Sørg nu for at købe en god spegepølse. Der findes mange rigtig gode pølser som er røgede, lavet af hjort, iblandet øl, med chili eller noget helt femte. Lad dig ikke slå til tåls med den skiveskårne tre-stjerners og den slags.
17 år23. oktober 2007 kl. 12:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });