#12 af bruger slettet
ny her
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: ny her
hej flittiglise.. uha ja der er noget magisk over det når tallet foran skifter. hvor mange kacl spiser du om dagen??
17 år15. oktober 2007 kl. 18:56
tynd74
hej lundhansen
jeg prøver at holde mig indenfor de 1500kcal om dagen , men har også enkelte dage hvor den er sneget sig op på 17-1800kcal. men så har jeg gået lidt længere den dag og det hjælper jo lidt.
1500kcal skulle svare til et halvt kilo vægttab om ugen.
hej
lise
jeg prøver at holde mig indenfor de 1500kcal om dagen , men har også enkelte dage hvor den er sneget sig op på 17-1800kcal. men så har jeg gået lidt længere den dag og det hjælper jo lidt.
1500kcal skulle svare til et halvt kilo vægttab om ugen.
hej
lise
17 år15. oktober 2007 kl. 19:00
bruger slettet
okay så er jeg nok ikke helt forkert på den med ca 1300 kcal.men nemt er det ikke når man har en sød tand og det har jeg (en hel mundfuld)
17 år15. oktober 2007 kl. 19:03
tynd74
hej igen
kender det godt jeg har mindst lige så mange efter chokolade. men nu køber jeg kun mørk chokolade 85% cacao inhold og det er ikke så slemt kcal mæssig som feks lys chokolade og nøddechokolade. og når jeg så bare kan nøjes med 10g af den mørke så er det jo langt bedre.
lise
kender det godt jeg har mindst lige så mange efter chokolade. men nu køber jeg kun mørk chokolade 85% cacao inhold og det er ikke så slemt kcal mæssig som feks lys chokolade og nøddechokolade. og når jeg så bare kan nøjes med 10g af den mørke så er det jo langt bedre.
lise
17 år15. oktober 2007 kl. 19:07
Ulla Mc (slettet)
Hej Igen.
Ja det er svært at være lækkersulten, men Wasa har lavet kanelknækbrød, og der er ikke mange kcal per skive, og de kan hjælpe rigtig godt.
1300 kcal dagligt det lyder rigtigt, jeg spiser 1200, og laver en masse aerobic, både til lands og i vand.
Og jo mere muskelmasse man har, jo flere kcal forbrænder man.
KH
Ulla
Ja det er svært at være lækkersulten, men Wasa har lavet kanelknækbrød, og der er ikke mange kcal per skive, og de kan hjælpe rigtig godt.
1300 kcal dagligt det lyder rigtigt, jeg spiser 1200, og laver en masse aerobic, både til lands og i vand.
Og jo mere muskelmasse man har, jo flere kcal forbrænder man.
KH
Ulla
17 år15. oktober 2007 kl. 19:09
tynd74
hej igen
ja det med muskelmassen har du ret i.
spiser selv wasa den grove rug ( rund pakke)
med cheasy naturel 8% på omkring ni tiden.
der er ikke ret mange kcal i det og det fylder godt i maven:
lise
ja det med muskelmassen har du ret i.
spiser selv wasa den grove rug ( rund pakke)
med cheasy naturel 8% på omkring ni tiden.
der er ikke ret mange kcal i det og det fylder godt i maven:
lise
17 år15. oktober 2007 kl. 19:16
tynd74
prøv at hoppe ind i chatrummet
lise
lise
17 år15. oktober 2007 kl. 19:16
kender det kun alt for godt med at vægten står stille uanset hvor " god" man er.
dengang jeg vejede 88kg stod jeg stille der i 8 uger og det var selv om jeg overholdte alt det sunde og fulgte skemaet herinde med smeyli efter smeyli ;O)
nu her hvor jeg vejer de 80kg har den igen stået stille i 3 uger og jeg håber hver morgen at se det 7´tal.
men det skal nok komme ulla og lund hold kursen og i skal se, pludselig er der gang i den igen.
jeg tror nogle gange skal kroppen lige følge med og vænne sig til den nye vægt.
flittiglise