#1 af bruger slettet
ny her
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
ny her
sikke dog en god side nu har jeg vist snart prøvet alle kure men mangler opbakning og motivation og det synes jeg man får på den side, så håber det lykkedes for mig denne gang
17 år14. oktober 2007 kl. 14:29
Tilfreds (slettet)
re: ny her
ja, det er en super side. jeg har været medlem siden august i år. det er så fedt denne side er opfundt ;) og det er så rart at det er gratis :) nå, men håber du når dit mål. jeg mangler 20 kg endnu. Men det har virkelig hjulpet mig meget, at jeg kan gå her ind på siden og taste mad og motion ind :)
VH Jenni
VH Jenni
17 år14. oktober 2007 kl. 17:05
iakob
Velkommen til.
Jeg håber og tror du finder motivation og opbakning her - det har jeg i hvert tilfælde gjort.
Følger du nogen specifik kur nu? Hvad er dit mål?
Jeg håber og tror du finder motivation og opbakning her - det har jeg i hvert tilfælde gjort.
Følger du nogen specifik kur nu? Hvad er dit mål?
17 år14. oktober 2007 kl. 19:39
Betina24 (slettet)
Hej lundhansen. Kan du gætte hvem jeg er? Mangler også motivation, og et godt spark bagi. Vi må hjælpe hinanden. Synes også det er en meget god siden
17 år15. oktober 2007 kl. 11:28
Betina24 (slettet)
Og det skal nok lykkes for dig.
17 år15. oktober 2007 kl. 11:28
tynd74
hej lundhansen
velkommen til ;O)
det er en kanon god hjemmeside med et dejligt aktiv forum, hvor alle er gode til at bakke hinanden op, også til at give et lille spark bagi når det er nødvendig.
håber du bliver lige så glad for at være her, som jeg er.
god held med dine mål/ delmål.
flittiglise
velkommen til ;O)
det er en kanon god hjemmeside med et dejligt aktiv forum, hvor alle er gode til at bakke hinanden op, også til at give et lille spark bagi når det er nødvendig.
håber du bliver lige så glad for at være her, som jeg er.
god held med dine mål/ delmål.
flittiglise
17 år15. oktober 2007 kl. 14:05
bruger slettet
jeg vil gerne under 65 kg men med en startvægt på 84 så er der jo langt så første mål er 80 kg. jeg tæller kalorier og tager pulver en gang om dagen.. får omkring 12- 1400 om dagen håber det hjælper men der er røget 1,7 kg første uge
17 år15. oktober 2007 kl. 16:46
bruger slettet
forresten mange tak for den varme velkomst
17 år15. oktober 2007 kl. 16:47
Ulla Mc (slettet)
Hej.
Jeg mangler stadig 25 kg, men er godt på vej, desværre har vægten stået stille i denne uge, hvilket er ubegribeligt for mig, jeg har kun spist 1200 kcal om dagen og lavet mindst en times gymnastik dagligt, og her menes aerobic, men det kommer nok i næste uge.
Og mange held og lykke til dig med dit projekt
KH
Ulla
Jeg mangler stadig 25 kg, men er godt på vej, desværre har vægten stået stille i denne uge, hvilket er ubegribeligt for mig, jeg har kun spist 1200 kcal om dagen og lavet mindst en times gymnastik dagligt, og her menes aerobic, men det kommer nok i næste uge.
Og mange held og lykke til dig med dit projekt
KH
Ulla
17 år15. oktober 2007 kl. 17:16
bruger slettet
det var da mærkeligt med den indsats men så sker der nok noget næste uge, men kender det man bliver bare så skuffet
17 år15. oktober 2007 kl. 17:35