Hej. Ja du har helt sikkerty ret i, at det er bedre at vænne sig til slet ikke at have brug for fun, tygegummi eller gajoler, Jeg tror bare jeg havde et par dage hvor jeg var helt desperat. Men jeg burde slet ikke have det i huset, og istedet finde et sundere alternativ. Jeg sørger for at få nok af alt det jeg har brug for til alle måltider, og derfor er jeg heller ikke så sulten som tidligere, og har ikke behovet for at småspise hele tiden, for mig er det meget vigtigt at få dækket mit behov for proteiner. Jeg har nu kun 1,2 kg igen for mit mål på det første 10 kg, så det bliver en god sejr. Er stadig lidt fra målet om et BMI på under 30. men det kommer nok snart, kan da se det ude i horisonten. Håber i alle får en god dag. KH Ulla
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Ja du har helt sikkerty ret i, at det er bedre at vænne sig til slet ikke at have brug for fun, tygegummi eller gajoler,
Jeg tror bare jeg havde et par dage hvor jeg var helt desperat.
Men jeg burde slet ikke have det i huset, og istedet finde et sundere alternativ.
Jeg sørger for at få nok af alt det jeg har brug for til alle måltider, og derfor er jeg heller ikke så sulten som tidligere, og har ikke behovet for at småspise hele tiden, for mig er det meget vigtigt at få dækket mit behov for proteiner.
Jeg har nu kun 1,2 kg igen for mit mål på det første 10 kg, så det bliver en god sejr.
Er stadig lidt fra målet om et BMI på under 30. men det kommer nok snart, kan da se det ude i horisonten.
Håber i alle får en god dag.
KH
Ulla