#2 af nse (slettet)
30 kg
Du læser en tråd i debat > vægttabnse (slettet)
re: 30 kg
tillykke med dit flotte vægttab
17 år10. oktober 2007 kl. 15:44
Ulla Mc (slettet)
Tusind tak skal du have, jeg gør mange ihærdige forsøg, og kæmper dagligt, min vejedag er tirsdag, så skal jeg nok fortælle hvordan det går
17 år10. oktober 2007 kl. 17:56
iakob
Ja, tillykke med vægttabet.
Fortæl lidt om hvordan du har tabt dig indtil nu og hvad du gør fra nu af.
Fortæl lidt om hvordan du har tabt dig indtil nu og hvad du gør fra nu af.
17 år10. oktober 2007 kl. 19:58
Dejlig glad (slettet)
Hej Ulla
Velkommen til :-) og tillykke med det flotte vægttab.
Det er et rigtig godt sted *s* og her sidder nogle som har masser af erfaring og viden omkring deres vægttab som de gladeligt giver videre til glæde for os andre.
Held og lykke med projektet.
Velkommen til :-) og tillykke med det flotte vægttab.
Det er et rigtig godt sted *s* og her sidder nogle som har masser af erfaring og viden omkring deres vægttab som de gladeligt giver videre til glæde for os andre.
Held og lykke med projektet.
17 år11. oktober 2007 kl. 10:06
annap (slettet)
Hej Ulla
Også velkommen til fra mig. Flot, det du allerede har nået :-)
Anna
Også velkommen til fra mig. Flot, det du allerede har nået :-)
Anna
17 år11. oktober 2007 kl. 11:09
Ulla Mc (slettet)
Kære Alle.
Tak for den flotte velkomst.
Jeg spiser omkring 1200 kcal om dagen, og jeg går dagligt op i motionscentret, i lang tid gik jeg kun i alm motionscenter, men dette blev lidt kedeligt, så nu går jeg til aerobic hver dag, enten alm eller step, og en gang om ugen er der vandgymnastik i den lokale svømmehal, og det er rigtig sjovt.
Jeg tror det betyder meget at det er et hold, og at man bliver sat i gang, så man ikke bare går og fedter rundt i motionscentet alene, og godt nok har været der, men ikke rigtig fået lavet noget.
Mit største problem er tror jeg, at jeg kan ikke lade vægten være, jeg kan ikke vente en hel uge, og skal helst gøre det dagligt, er der nogen der har et godt råd til det.
Håber i alle får en dejlig dag, her skinner solen.
Kh
Ulla
Tak for den flotte velkomst.
Jeg spiser omkring 1200 kcal om dagen, og jeg går dagligt op i motionscentret, i lang tid gik jeg kun i alm motionscenter, men dette blev lidt kedeligt, så nu går jeg til aerobic hver dag, enten alm eller step, og en gang om ugen er der vandgymnastik i den lokale svømmehal, og det er rigtig sjovt.
Jeg tror det betyder meget at det er et hold, og at man bliver sat i gang, så man ikke bare går og fedter rundt i motionscentet alene, og godt nok har været der, men ikke rigtig fået lavet noget.
Mit største problem er tror jeg, at jeg kan ikke lade vægten være, jeg kan ikke vente en hel uge, og skal helst gøre det dagligt, er der nogen der har et godt råd til det.
Håber i alle får en dejlig dag, her skinner solen.
Kh
Ulla
17 år11. oktober 2007 kl. 12:56
Dejlig glad (slettet)
Der er nogle som vejer sig hver dag og har stor glæde af at følge deres kurve når den svinger lidt op og ned i ugens løb. Så du skal veje dig når du har lyst og behov.
Jeg vejer mig 1 gang om ugen fordi jeg ikke "gider" at tænke så meget over vægten hele tiden.
Jeg vejer mig 1 gang om ugen fordi jeg ikke "gider" at tænke så meget over vægten hele tiden.
17 år11. oktober 2007 kl. 13:29
iakob
Det vigtige når man vejer sig dagligt er at taste vægten ind her på siden HVER DAG. Fordi vægten svinger udtrolig meget fra dag til dag og hvis man skal gå og huske det i hovedet så lægger man mest mærke til vægtstigningerne. Hvis man taster det ind hver dag, så får man en flot zig-zagget nedadgående kurve at kikke på og det er *hældningen* af kurven som helst skal følge målet.
17 år11. oktober 2007 kl. 14:54
Ulla Mc (slettet)
Tak skal i have jeg skal nok huske at taste den ind hver dag, men syntes også det er lidt trist at den 3 dage i træk er vandret, men det skal jeg nok bare vænne mig til, og måske imorgen er det den rigtige vej.
Og jeg vil læægge mærke ttil hældningen
Og jeg vil læægge mærke ttil hældningen
17 år11. oktober 2007 kl. 15:34
Jeg er gået igang med dette enorme projekt på at tabe 30 kg, begyndte på 95, og er nu nået til 88,7, så det går den rigtige vej.
Jeg er utrolig glad for endelig at have fundet et sted, hvor der er tale om hjælp og vejledning fra andre som er eller har været i samme situation.
Jeg glæder mig til at kunne bruge dette forum rigtig meget.
På forhånd tak
Ulla