Jeg læste et eller andet sted (nogle slankeråd, Beck tror jeg) at man på restaurant og lignende steder sagtens kan komme afsted med at lave specialbestillinger, dem får de jo hele tiden alligevel. Altså - f.eks. kan jeg få sovsen ved siden af, eller kan jeg få dobbelt grøntsager og halv kartofler etc etc.
Men man skal jo lige tænke over det, før de kommer med maden.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg læste et eller andet sted (nogle slankeråd, Beck tror jeg) at man på restaurant og lignende steder sagtens kan komme afsted med at lave specialbestillinger, dem får de jo hele tiden alligevel. Altså - f.eks. kan jeg få sovsen ved siden af, eller kan jeg få dobbelt grøntsager og halv kartofler etc etc.
Men man skal jo lige tænke over det, før de kommer med maden.