#22 af Ahimsa (slettet)
Julegaver
Du læser en tråd i debat > vægttabAhimsa (slettet)
re: Julegaver
Hej: Gode råd til trave-sko.
Jeg sværger selv til Salomon - jeg bruger dem til at vandre i, køre motorcykel og naår de bliver beskidte putter jeg dem i vaskemaskinen på 40 grader og giver dem en gang impregnering - mit første par ha jeg haft i snart 7 år!!
Alternativt har jeg fundet ud af at man med fordel kan gå i jagt / outdoor butikker for at købe sådan nogle sko - de kan være billigere men jeg er ikke helt "nede" med Anette Ilfeldts bog "Fedmens Psykologi - en selvhjælpsbog" er et godt bud på linje med "tankekuren". Der er øvelser og plads til egne noter.
Jeg sværger selv til Salomon - jeg bruger dem til at vandre i, køre motorcykel og naår de bliver beskidte putter jeg dem i vaskemaskinen på 40 grader og giver dem en gang impregnering - mit første par ha jeg haft i snart 7 år!!
Alternativt har jeg fundet ud af at man med fordel kan gå i jagt / outdoor butikker for at købe sådan nogle sko - de kan være billigere men jeg er ikke helt "nede" med Anette Ilfeldts bog "Fedmens Psykologi - en selvhjælpsbog" er et godt bud på linje med "tankekuren". Der er øvelser og plads til egne noter.
16 år6. december 2007 kl. 20:04
Ahimsa (slettet)
ARGHHH jeg HADER min mouse-pad - den stjæler tekst!!!!
Jeg prøver lige igen!
47
Besvar: Hej: Gode råd til trave-sko.
Jeg sværger selv til Salomon - jeg bruger dem til at vandre i, køre motorcykel og når de bliver beskidte putter jeg dem i vaskemaskinen på 40 grader og giver dem en gang impregnering - mit første par har jeg haft i snart 7 år!!
Alternativt har jeg fundet ud af at man med fordel kan gå i jagt / outdoor butikker for at købe sådan nogle sko - de kan være billigere men jeg er ikke helt "nede" med hvilke mærker der er en god investering.
Jeg læser for tiden en del bøger om kure, overvægt og andet godt i forbindelse med en opgave, og i den forbindelse synes jeg at Anette Ilfeldts bog "Fedmens Psykologi - en selvhjælpsbog" er et godt bud på linje med "tankekuren". Der er øvelser og plads til egne noter. Men man kan jo lige gå på biblioteket og snuse....
Jeg prøver lige igen!
47
Besvar: Hej: Gode råd til trave-sko.
Jeg sværger selv til Salomon - jeg bruger dem til at vandre i, køre motorcykel og når de bliver beskidte putter jeg dem i vaskemaskinen på 40 grader og giver dem en gang impregnering - mit første par har jeg haft i snart 7 år!!
Alternativt har jeg fundet ud af at man med fordel kan gå i jagt / outdoor butikker for at købe sådan nogle sko - de kan være billigere men jeg er ikke helt "nede" med hvilke mærker der er en god investering.
Jeg læser for tiden en del bøger om kure, overvægt og andet godt i forbindelse med en opgave, og i den forbindelse synes jeg at Anette Ilfeldts bog "Fedmens Psykologi - en selvhjælpsbog" er et godt bud på linje med "tankekuren". Der er øvelser og plads til egne noter. Men man kan jo lige gå på biblioteket og snuse....
16 år6. december 2007 kl. 20:07
bruger slettet
Ja lækkert job.. Men uha det frister... Jeg har tabt mig ca 7 kg siden maj -juni til nov. Men tog ca 1½ kg på i ferien i juli ;-( men det er så tabt nu.. Har holdt vægten i ca 1 mdr.
Mine babser :-) er så små de ikke ryger nogen steder .. øv :-)
Mine babser :-) er så små de ikke ryger nogen steder .. øv :-)
16 år6. december 2007 kl. 20:56
dutti (slettet)
det er flot at du har nået dit mål:) jeg håber også jeg når dertil en dag hvor jeg bare skal holde vægten, og det er godt du tog fat med det samme du opdagede du havde taget på, det er nok bedre end at man pludselig er hvor man startede igen!
16 år6. december 2007 kl. 22:01
klfr (slettet)
Jeg kan anbefale en Philips juicer. Den har gjort mit liv meget sundere. Samt en god foodprocesser (med fare for at lyde som Gertrud Sand). Det er nemt at lave sunde retter hvis du kan rive og snitte med en god maskine.
Forleden gav jeg mig selv julegave. Gav mig selv en løbestilstest og et par nye løbesko til 1100 kr, min mand var nær faldet om da han hørte det.
Forleden gav jeg mig selv julegave. Gav mig selv en løbestilstest og et par nye løbesko til 1100 kr, min mand var nær faldet om da han hørte det.
16 år7. december 2007 kl. 12:58
bruger slettet
Hej dutti ( og alle andre)... Tro på drømmemålet og giv ikke op, når vægten stiger... Kan se dutti, du er nu ikke langt fra målet.. Knus
16 år7. december 2007 kl. 22:05
dutti (slettet)
hej mianne, ja det er ikke så langt fra, men jeg har før været tættere, vægttabet står bare stille når jeg når 58 kg, men nu hvor jeg registrerer hvad jeg spiser kan det være jeg kan holde bedre styr på hvor meget der ryger ind:)
men ja det er med ikke at give op, specielt så meget som man har gjort for det sku lykkes, det skulle ikke gerne gå tabt, jeg vil heller ikke give op denne gang, men om nødvendig kan jeg godt rykke datoen for hvornår jeg skal nå målet for 1 kg om ugen er måske også lidt rigeligt at forvente.
mht julegaver så ønsker jeg mig et flot ur, øreringe, et vaffeljern og så en æbleskivepande for det mangler altså i mit køkken til når vi skal hygge herhjemme indimellem
men ja det er med ikke at give op, specielt så meget som man har gjort for det sku lykkes, det skulle ikke gerne gå tabt, jeg vil heller ikke give op denne gang, men om nødvendig kan jeg godt rykke datoen for hvornår jeg skal nå målet for 1 kg om ugen er måske også lidt rigeligt at forvente.
mht julegaver så ønsker jeg mig et flot ur, øreringe, et vaffeljern og så en æbleskivepande for det mangler altså i mit køkken til når vi skal hygge herhjemme indimellem
16 år8. december 2007 kl. 14:01
bruger slettet
Hej igen dutti... Det er nemlig rigtig at gøre målene realistiske, ellers kører man surt i det. Jeg har også tabt mig over længere tid. Vil da gerne ned på 56 kg, men så kan jeg ikke spise meget, OG DET GIDER JEG IKKE... Jeg kan leve med en lille delle om maven og lidt lår. Synes også nu det ser ok ud. Man skal også acceptere sig selv, det har også været et mål for mig. Nyder også en X-mas en lørdag aften, men dropper så f.x smør til hverdag og tænker mig om... Der skal være plads til at leve.. Jeg har lige købt et lækkert Guess og ALFEX ur på arbejde :-)
16 år8. december 2007 kl. 14:47
dutti (slettet)
det kan jeg godt følge, jeg stopper også når det er sådan at jeg skal være sulten hele tiden for at komme længere ned i vægt for så er det jo ikke særlig sjovt mere og i øvrigt så synes jeg også det er pænest piger ikke er total afpillede og hårde over det hele:)
snyd med de ure der øv! jeg håber jeg får et fra min kæreste men det er jo ikke til at vide:-)
snyd med de ure der øv! jeg håber jeg får et fra min kæreste men det er jo ikke til at vide:-)
16 år9. december 2007 kl. 11:34
hvor meget har du tabt dig mianne?