Hvis du er aktiv i dit job, så tror jeg ikke du behøver spekulere så meget over motion. Det kunne måske være en idé at få pulsen lidt op i weekenden.
Angående mad - hvis du har en fryser er det jo oplagt at lave meget mad, de dage hvor du laver mad og så fryse resterne ned. Gryderetter, supper, hjemmelavet pizza etc er jo nemme at tage op og varme. Grøntsagsblandinger kan man også få til fryseren (selvom jeg nu måske synes jeg mangler gode og hurtige opskrifter til sådan mad). Med lidt balsamico-eddike kan da gøre en del.
Eller du kan vælge at spise varm mad i din kantine på arbejde (og der sørge for vælge alle de gode ting) og så spise rugbrødsmad med salat ol til aften.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Angående mad - hvis du har en fryser er det jo oplagt at lave meget mad, de dage hvor du laver mad og så fryse resterne ned. Gryderetter, supper, hjemmelavet pizza etc er jo nemme at tage op og varme. Grøntsagsblandinger kan man også få til fryseren (selvom jeg nu måske synes jeg mangler gode og hurtige opskrifter til sådan mad). Med lidt balsamico-eddike kan da gøre en del.
Eller du kan vælge at spise varm mad i din kantine på arbejde (og der sørge for vælge alle de gode ting) og så spise rugbrødsmad med salat ol til aften.
Bare et par ideer...