Onsdagsvejning 19-09-2007

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
Stærkt gået Anap.
Husk nu at lægge mærke til at du nu meget bedre kan smage maden. Een som jeg kendte stoppede med at ryge og kunne pludselig lide tomatsuppe. Du kan måske endda komme til at smage den delikate asparges!!
Husk at skrive ryge-tingene i din dagbog. De fristelser du undgik og de gange du faldt i. Og husk at skrive om rygestoppet *hver* gang i onsdagsvejning. Du kan også lave en vare der hedder cigaret og så få den på din madliste (0 kalorier). Bare nogle ideer...
17 år20. september 2007 kl. 10:33
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
Kæmpe tillykke til alle taberne.

Vægten siger stadig 80 kg her, men jeg holdet modet godt oppe, er inden i en god periode med mad og motion så det skal nok gå.

Zenta
17 år20. september 2007 kl. 18:25
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
Hej piger,

Det kører jo bare for jer!

Flittiglise - hvor må du være stolt over dig selv. Får du ikke mange roser nu? Man må da virkelig lægge mærke til, at der er sket noget med dig. Nu er du ikke langt fra 7-tallet...det bliver skønt.

Muddes mor - så flot!

Tillykke til jer med både tabte cm og kg...og Anna Ex-ryger, hvor er du SEJ. Det er 21 år, to måneder, tretten dage og fem minutter siden jeg selv stoppede - og jeg tænker ALDRIG på cigaretter mere. (Nej ,spøg til side, det er noget af det bedste, jeg har gjort for mig selv).

Hilsen Maddie
17 år21. september 2007 kl. 07:18
re: Onsdagsvejning 19-09-2007 - rygestoppet
Tak for opbakningen i forhold til mit rygestop. Har skiftet totalt mentalt, så jeg er blevet ikke ryger. Jeg tænker næsten ikke på cigaretter - og har overhovedet ikke spor lyst til at ryge. Det er fysiske abstinenser, jeg lider af :-)

Har læst Allen Cars bog "Endelig ikke-ryger". Kan varmt anbefale den.

Jeg har været ryger, siden jeg var 13 år gammel, så det er en total befrielse at slippe for røgen. Hvis jeg havde vidst, at det var så let at stoppe, havde jeg gjort det på denne måde for længe siden :-) Det er faktisk mest fysisk, det er svært. Hvis jeg skulle gøre noget om, skulle jeg måske have fået de piller ved lægen, dem der tager de fysiske abstinenser :-)

Anna
17 år21. september 2007 kl. 07:21
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
Maddie. Hvordan går det for dig selv ift vægten?

Anna
17 år21. september 2007 kl. 07:22
re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007 - rygestoppet
Hej Anna,

Er det for sent med pillerne? Som jeg husker det, er abstinenserne værst de første uger. Kommer man så langt med lidt hjælp, kan man måske bedre klare sig på egen hånd igen.

Hilsen Maddie
17 år21. september 2007 kl. 07:25
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
Jeg holder vægten :-) og kæmper, synes jeg. Denne weekend med veninderne kostede dog lige rigeligt, selv om jeg tænkte over, hvad jeg puttede ind. 77,5 her til morgen - så weekend kg'erne er forsvundet...det tog så lige fem dage.
Jeg har været for passiv m.h.t. motion, men er så småt begyndt at røre mig igen. Jeg har et par maskiner: All-round vægttræning og en form for trappemaskine med håndtag...derudover har jeg motionscyklen. Den skal bare lige tørres af for spindelvæv. Jeg plejer at gå et par lange ture i løbet af ugen, men min veninde har for travlt til at lufte mig, og jeg gider ikke alene. Så det er kun blevet til et par småture med hunden. Men turene prioriterer jeg højt, man får også lige ordnet verdenssituationen samtidig.

Venlig hilsen

Maddie
17 år21. september 2007 kl. 07:35
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
Hej Maddie
mange tak for ordene. jo folk er nu begyndt at sige noget. En dag jeg kom op i banken ( et par uger siden) sagde en af bankrådgiverne; du svinder sørme da helt ind og sagde det var flot. jeg fortalte selvf. om siden her og den ville hun ind og kikke på. så det var jo dejligt . og en af apoterker damerne sagde også sikke som du skrumper ind. og ja så ville hun også høre hvordan jeg havde formået det. så jo jeg nyder at andre reagere på det nu. men jeg er altså røget ned fra 98.8kg og nu 81kg så det er da en sjat. og jo maddie jeg glæder mig vildt til at se et 7´tal først på vægten.
og stort tillykke herfra til alle "tabene"
lise
17 år21. september 2007 kl. 13:17
re: Onsdagsvejning 19-09-2007
alså jeg er lige nødtil at dele denne dejlige dag med jer alle, endelig ,endelig kom jeg under 80. her til morgen står vægten på 79kg. jubiiii, det kan da kun blive en god weekend.

God weekend til alle.

Zenta.
17 år22. september 2007 kl. 09:46
re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
Tillykke Zenta, du kan jo næsten svæve nu. At din weekend bliver dejlig, det er der ingen tvivl om.

Venlig hilsen

MADDIE
17 år22. september 2007 kl. 12:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });