Onsdagsvejning 19-09-2007

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning 19-09-2007
99,2!!!!

Så skete det endeligt (igen) jeg er under 100!! Er helt sikker på at det er alt den opbakning man får herinde fra, I er siplethen min redning! TAK TAK TAK TAK

Det der næsten er det alle vildeste er at jeg har min mens... og der plejer jeg gerne ar veje mere end normalt, så glæder mig til at se hvad vægten siger om en uge!!

Det er efterhånden gået op for mig hvor meget det betyder at jeg kommer op på mortionscyklen hver dag, så nu SKAL jeg det, ingen undskyldninger!!

Gitte JEG ER UNDER 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (måtte lige skrige det ud)
17 år19. september 2007 kl. 06:41
re: Onsdagsvejning 19-09-2007
hej muddes mor

jeg kan se vi skrev indlægget samtidig. ;-)

hvor er det flot , nu er du godt på vej ned i 90érne
sej gået.

jeg selv har tabt 1 kilo siden sidste onsdag. så nu siger vægten 81kg. juuuuuuuuuubi. og det er selv om jeg også har fået det månedlige.
17 år19. september 2007 kl. 06:46
re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
TILLYKKE! Det er flot kæmpet. Jeg er også glad - har tabt mig 800 gram siden sidste onsdags og er MEGET tilfreds. Jeg har dog - efter et råd, jeg har læst herinde på siden - ændret mit mål fra 6 kilo på to måneder til 6 kilo på 12 uger. 500 gram om ugen er nok mere realistisk for mig, og så risikerer jeg ikke så let at give op, fordi jeg alligevel ikke kan holde mit mål.
17 år19. september 2007 kl. 08:14
re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
Jeg har tabt mig 100 g siden sidste onsdag, så det var ikke så meget.. men jeg håber på at det ser bedre ud i næste uge.. :-) vægten siger nu 86 kg lige ud..
17 år19. september 2007 kl. 08:42
re: re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
Hej tøser... Tillykke herfra til jer alle - godt gået..
17 år19. september 2007 kl. 09:04
re: re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
TILLYKKE TIL GITTE OG LISE - jeg ved hvor meget I har kæmpet. Gitte - det var et kæmpe spring fra 100+ til 99,2 på alle niveauer. Husk nu bare at du ikke skal gå i baglås ved de 95 (du kunne evt skrive nogle af dine følelser ned omkring ikke at kunne krydse de 100 og så hive den seddel frem næste gang du kommer til sådan en psykologisk grænse).

Bit: Hele fidusen med de 500 gram om ugen er at man faktisk med lidt vilje sagtens kan tabe sig mere - så man kan komme ind i en god rytme og havde det godt med sig selv når man taber sig 600 gram fremfor at kæmpe helt vildt og så have det skidt når man taber sig 950 gram. Og med 500 gram om ugen er det også plads til et lille fejltrin eller to. Tillykke med det 800 gram - det er meget, meget flot.

Pernille: Det var ærgeligt! Men det lyder da heldigvis til at du stadig er ved godt mod.

Og hvad er det så med jer, Gitte og Lise? Jeg har hørt at kvinder kan synkronisere deres mens - men over nettet? Jeg er i øvrigt også lige startet med min mens og på trods af det og på trods af festen i lørdags og søndagens videre spiseri så ligger jeg idag på 74,4 mod 75,5 sidste uge. Det er 1,1 kilo som jeg slet ikke kan forstå. Jeg må have spist noget mindre til festen end jeg troede eller det må have været mindre fedt. Eller måske er det må være motionen og vægtens unøjagtighed... Men man skal som sagt ikke kikke en givet hest i munden.
17 år19. september 2007 kl. 09:10
re: re: re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
Tillykke med DIT vægttab, iacob. Det er virkelig noget af et ryk i betragtning af, at du allerede har været i gang et stykke tid. Og Pernille - nedad på vægten er nedad og i retning af målet. Som iakob opmuntrede mig med sidste uge, bliver selv et lille vægttab om ugen til meget på længere sigt.
17 år19. september 2007 kl. 12:00
re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
tusind gange tillykke med jeres vægttab, det er rigtig flot.. jeg er skam stadig ved godt mod.. jeg har fået lavet et rigtig godt træningsprogram i vores motionscenter, så nu er jeg derinde 1½ time 5 gange i ugen og de andre dage, bliver gå turen med barnevognen og hundene lidt længere.. *S* Hold lige fast når jeg fortæller det her.....-siden jeg er startet herinde har jeg tabt 8 cm i taljen.. jeg troede simpelthen at det var løgn da jeg målte, men nej det er helt rigtigt.. :-)
17 år19. september 2007 kl. 12:34
re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007
Hvor er I dygtige allesammen. Gitte - fantastisk, at du er under 100 :-) Og Lise - dejligt med et helt kilo. Så sker der noget :-)

Jeg har tabt 300 gram eller noget i den retning.

Og så er jeg blevet ikke-ryger. Så jeg døjer lige nu med abstinenser. Puha..... Har lidt ondt af mig selv her og svært ved at koncentrere mig om noget som helst.

Anna
17 år20. september 2007 kl. 07:25
re: re: re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning 19-09-2007

Hej

Tillykke med vægttabene alle sammen.
Flot kæmpet Gitte, du ha jo også kæmpet flere uger, ja ikke for at forklejne i andre, men det er da dejligt at komme under et længe ønsket mål.. kæmp videre... det gør vi alle.
Jeg har fået stoppet min vægtstigning og er igen på vej ned ad, nu er sommeren også slut, det er der jeg altid tager på.

Annap flot hvis du har overskud til at stoppe med at ryge, efter så travlt du har, det er kanon dejligt at være røgfri (jeg har røget i 40 år).

Jeg stoppede for 2 år siden så jeg ved hvordan du føler det, det er næsten det samme som når man går på slankekur, og altid tænker på mad, men bare meget værre. Jeg håber det lykkes for dig.
Pøj - pøj til jer alle
Beta
17 år20. september 2007 kl. 08:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });