#22 af millepigen (slettet)
Snik snak...
Du læser en tråd i debat > vægttabmillepigen (slettet)
re: re: Snik snak...
hejsa tøsser jeg vil også godt være med på jeres snik snak..angående dtr kan også godt være med ,kender alt til de stikker af har haft 30 får ,og de små kid var rigtig gode til og kravle undre græsset er åbenbart altid grønner på den anden side ,griner ,men nu er de solgt har kun to heste ,hund,to katte og tre katte killinger ,ja vi bor på landet det kan vidst godt høre ,på det hele,jeg glæder mig skal på ferie på fredag til paris en lille uge det glæder jeg mig vildt til,så spændt på om jeg kan holde vægten den rigtig retning ...men kommer nok til og gå noget ,,med alt det vi skal se ..så vil lige ønske jer alle en god sommer ,med noget mere solskin det trænger vi til,..
17 år31. juli 2007 kl. 21:57
bruger slettet
Øv...
Her sidder man på endnu en småkedelig nattevagt, og ved at der er endnu 4 nattevagter til man har sommerferie...
jeg vil også gerne til Paris.
Men bare lige til kuren, så husk at tage trapperne op i Eiffeltårnet. Ved godt det er hårdt, men det er en dejlig tilfredsstillelse bagefter.
Hav en rigtig god tur ;D
jeg vil også gerne til Paris.
Men bare lige til kuren, så husk at tage trapperne op i Eiffeltårnet. Ved godt det er hårdt, men det er en dejlig tilfredsstillelse bagefter.
Hav en rigtig god tur ;D
17 år8. august 2007 kl. 03:23
bruger slettet
Snik snak
Er der trapper i Eiffeltårnet? Troede faktisk kun man kunne komme op med de der elevatore, der lyder, og føles, som om de er ved at falde ned..!? Men os længe siden jeg har været der.. Vil gerne derned igen, men med elevløn og bopæl midt i Odense, må det vist hellere vente mindst et årstid.. Med mindre man selvfølgelig lige faldt over en enormt sød, og rig, fyr, der havde lyst til at tage en med derned :-)
Det der med gederne kan jeg godt huske fra jeg var lille.. Vi havde 2 på det dambrug vi boede på, og selvom der var masser af plads og endnu mere græs, så mente de her to geder at det var meget mere spændene ude på vejen.. Men er mange år siden, jeg var vist 6 da vi flyttede derfra og måtte af med dem.. Får har vi os haft, men de var nu bare dovne syns jeg og lidt kedelige..
Er du kommet af med geden? Ikke fordi jeg vil have den altså :-) Bor på 1. sal, og tror ikke min udlejer ville være så stolt af at få en ged i den lille have vi har; som forresten er ved at blive rekonstrueret, for 2. sommer i træk.. Men det kommer jo nok.. Godt der er så mange grønne områder i Odense man kan bruge solskinsdagene på :-)
Det der med gederne kan jeg godt huske fra jeg var lille.. Vi havde 2 på det dambrug vi boede på, og selvom der var masser af plads og endnu mere græs, så mente de her to geder at det var meget mere spændene ude på vejen.. Men er mange år siden, jeg var vist 6 da vi flyttede derfra og måtte af med dem.. Får har vi os haft, men de var nu bare dovne syns jeg og lidt kedelige..
Er du kommet af med geden? Ikke fordi jeg vil have den altså :-) Bor på 1. sal, og tror ikke min udlejer ville være så stolt af at få en ged i den lille have vi har; som forresten er ved at blive rekonstrueret, for 2. sommer i træk.. Men det kommer jo nok.. Godt der er så mange grønne områder i Odense man kan bruge solskinsdagene på :-)
17 år14. august 2007 kl. 10:24
bruger slettet
re: Snik snak
Hej... Jo der er trapper i Eifeltårnet. Mener det var til 2. etage og derefter er der elevator.. Skøøøn by...
Vi jager ikke geder her hos os, men jager vores kanin. Pyhh ha det kan ellers også give motion mellem haverne når den render gennem hækken :-) Håber I alle har det godt derude... Min vægt er gået i stå, meen håber stadig på det sidste fedt snart forsvinder - hmm hvor forsvinder det egentlig hen :-)
God dag til jer alle..
Vi jager ikke geder her hos os, men jager vores kanin. Pyhh ha det kan ellers også give motion mellem haverne når den render gennem hækken :-) Håber I alle har det godt derude... Min vægt er gået i stå, meen håber stadig på det sidste fedt snart forsvinder - hmm hvor forsvinder det egentlig hen :-)
God dag til jer alle..
17 år14. august 2007 kl. 10:31
bruger slettet
Gedesnak.
Har ikke fået kleopatra solgt endnu, men har overvejet meget at få hende slagtet. Det er meget mager kød.
17 år14. august 2007 kl. 20:34
bruger slettet
re: Gedesnak.
Gedekød smager eminent! :-P Åh.. forresten - kom tilfældigt ind i jeres gedesnak. det lyder nu mere som hyggesnak ;-) .oO(li' noget for mig)Oo.
Vi havde får da jeg var barn, de var sjove at ride på hæ hæ - hvis nogen skulle have lyst til en tur... ? HI HI
Sidder så lige og surmuler; min vægt står stille lige meget HVOR meget jeg prøver. Jeg vejer 129 kg. og fik at vide fra min diatist at 1600 - 1700 kcal så ville jeg tabe mig. Men jeg kan ikke komme under 1800 kcal Det synes jeg er SÅ svært, så er der motionen tilbage SUK!
god aften til jer alle derude! :-)
Vi havde får da jeg var barn, de var sjove at ride på hæ hæ - hvis nogen skulle have lyst til en tur... ? HI HI
Sidder så lige og surmuler; min vægt står stille lige meget HVOR meget jeg prøver. Jeg vejer 129 kg. og fik at vide fra min diatist at 1600 - 1700 kcal så ville jeg tabe mig. Men jeg kan ikke komme under 1800 kcal Det synes jeg er SÅ svært, så er der motionen tilbage SUK!
god aften til jer alle derude! :-)
17 år14. august 2007 kl. 21:10
annap (slettet)
re: re: Gedesnak.
Hej Helle
Har du overvejet, at motion kan være sjovt?? Det der store SUK er i hvert fald ikke motiverende (smiler). Du skal finde noget motion, du synes er skægt og så starte lidt i det små. Tro mig, hvis du finder det rigtige, er motion faktisk sjovt, selvom det er sundt :-)
Motion er jo mange ting. Gåture i skoven, en tur på cyklen, aerobics, fodbold, håndbold, golf, en god gang støvsugning i rask tempo, en tur op ad trapperne, løb, leg - find selv på mange flere.
Anna
Har du overvejet, at motion kan være sjovt?? Det der store SUK er i hvert fald ikke motiverende (smiler). Du skal finde noget motion, du synes er skægt og så starte lidt i det små. Tro mig, hvis du finder det rigtige, er motion faktisk sjovt, selvom det er sundt :-)
Motion er jo mange ting. Gåture i skoven, en tur på cyklen, aerobics, fodbold, håndbold, golf, en god gang støvsugning i rask tempo, en tur op ad trapperne, løb, leg - find selv på mange flere.
Anna
17 år15. august 2007 kl. 09:04
iakob
re: re: Gedesnak.
Motion kan også være sjovt!?! Minder mig om en TV2 sang - selvom det var en ret speciel form for motion.
shortlink.dk
Denne side har virkeligt hjulpet mig - men jeg har måttet erkende at det ikke kan lade sig gøre at skrive alt nøjagtigt ind. Man kender ikke altid opskrifterne som man spiser af etc etc. Så tager jeg det på slump. Og lægger lidt ekstra til ind imellem.
Jeg var inde på din profil og du ser da ud til at være godt igang. Fidusen, tror jeg, er at blive ved. Være ærlig i indtastningerne og gøre det hver dag. Jeg har to dage som jeg har måttet opgive (den første weekend - det gik helt galt). Siden - grafer og tabeller - er faktisk meget motiverende.
shortlink.dk
Denne side har virkeligt hjulpet mig - men jeg har måttet erkende at det ikke kan lade sig gøre at skrive alt nøjagtigt ind. Man kender ikke altid opskrifterne som man spiser af etc etc. Så tager jeg det på slump. Og lægger lidt ekstra til ind imellem.
Jeg var inde på din profil og du ser da ud til at være godt igang. Fidusen, tror jeg, er at blive ved. Være ærlig i indtastningerne og gøre det hver dag. Jeg har to dage som jeg har måttet opgive (den første weekend - det gik helt galt). Siden - grafer og tabeller - er faktisk meget motiverende.
17 år15. august 2007 kl. 20:18
bruger slettet
re: re: re: Gedesnak.
Hejsa... :-D I tror det er løgn - ligesom jeg har siddet og sukket og været træt af det er vægten røget ned med over 1 kg. på den forgangne uge! Weee... Er helt oppe at køre! Jeg har været bedre til at røre mig (med husholdning - maler køkken til den store gulmedalje) efter arbejde!!! Tak for opmuntringen -det er altdi SUPER godt! :-) Prøver lige dit link iakob!
17 år17. august 2007 kl. 07:49
Og så få dig lidt motion ved at fange kaniner :-)
God jagt
Knus
Anna