#12 af bruger slettet
Snik snak...
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
Snik snak...
Hej annap
Jo heste kan godt være bag i bilen...
Dem vi er kommet af med for nyligt kunne man sagtens, så det er bare et spørgsmål om race.
Jo vi har tænkt os at spise dem. Så det er altså ikke bare for motionens skyld.
Lige nu er de i fængsel=stald, fordi jeg er træt af at rende rundt og forsøge at fange dem der er ude, mens de andre render over hegnet i det samme.
Har grinet noget så voldsomt af min mand fordi han i tirsdags sked i bukserne mens han var ude at køre bil... Men hovmod står for fald, for nu har jeg selv lagt mig med samme sygdom.
Og vi skal selvfølgelig til stor 30-års fødselsdag i morgen :0(
Håber jeg har det bedre til den tid. Med det skal jeg.
Jo heste kan godt være bag i bilen...
Dem vi er kommet af med for nyligt kunne man sagtens, så det er bare et spørgsmål om race.
Jo vi har tænkt os at spise dem. Så det er altså ikke bare for motionens skyld.
Lige nu er de i fængsel=stald, fordi jeg er træt af at rende rundt og forsøge at fange dem der er ude, mens de andre render over hegnet i det samme.
Har grinet noget så voldsomt af min mand fordi han i tirsdags sked i bukserne mens han var ude at køre bil... Men hovmod står for fald, for nu har jeg selv lagt mig med samme sygdom.
Og vi skal selvfølgelig til stor 30-års fødselsdag i morgen :0(
Håber jeg har det bedre til den tid. Med det skal jeg.
17 år6. juli 2007 kl. 21:07
bruger slettet
Snik snak...
Øv
Sidder her og er syg, og lige som jeg kom ind på chatten, så loggede de to der sad og snakkede sig åbenbart af.....
Sidder her og er syg, og lige som jeg kom ind på chatten, så loggede de to der sad og snakkede sig åbenbart af.....
17 år7. juli 2007 kl. 09:50
annap (slettet)
re: Snik snak...
Øv kami. God bedring med dig.
Anna
Anna
17 år8. juli 2007 kl. 13:48
tynd74
re: re: Snik snak...
hej kami
Ja, du ønskes rigtig god bedring. ;0
flittiglise
Ja, du ønskes rigtig god bedring. ;0
flittiglise
17 år9. juli 2007 kl. 06:04
bruger slettet
re: re: re: Snik snak...
Hey I gede-tosser :-) Altså jeg tror bare m.h.t slan(k)e-kuren jeg glemmer gederne (har nemlig også nok dyr:kat, 2 hamstere og kanin) og bare bruger den med at lukke morgengassen ud efter vejning :-) Har lige været 14 dage i Italien Ahh... Nogen som vil købe en dejlig brugt ferie?
God sommer.. Har lige en uges ferie mere i uge 30
God sommer.. Har lige en uges ferie mere i uge 30
17 år16. juli 2007 kl. 22:29
annap (slettet)
re: re: re: re: Snik snak...
nænejtak. ingen brugt ferie til mig. Er lige kommet hjem efter 5 dage i Tyskland og har 1½ uge tilbage af min :-) Nyder det dejlige vejr i min have og drikker kølig rødvin.
Anna
Anna
17 år19. juli 2007 kl. 01:18
bruger slettet
re: re: re: re: re: Snik snak...
Skål og god ferie :-)
17 år19. juli 2007 kl. 10:44
annap (slettet)
re: re: re: re: re: re: Snik snak...
Tak Mianne :-)
17 år20. juli 2007 kl. 12:37
bruger slettet
Snik snak...
Længe siden jeg har kigget ind, men altså har jo vært syg og til fest og tømmermænd og...
Og vejen til helvede er brolagt med dårlige undskyldninger.
Men gederne er blevet hegnet forsvarligt ind. Faktisk var vi lidt bekymrede for at lukke dem ud igen, fordi stødgiveren er meget kraftig, og kom til at snakke om om det var for meget. Men de overlevede det første stød, og har lært af det. Så nu håber jeg bare det holder ved.
Så er der bare de to kaniner de har lukket ud mens de har gået i stalden, jeg skal have fanget inden hunden gør det.
Og ambitionerne om at tabe mig er der stadig, men overskuddet har bare ikke været der.
Mange sommerlige hilsner til jer alle.
Og vejen til helvede er brolagt med dårlige undskyldninger.
Men gederne er blevet hegnet forsvarligt ind. Faktisk var vi lidt bekymrede for at lukke dem ud igen, fordi stødgiveren er meget kraftig, og kom til at snakke om om det var for meget. Men de overlevede det første stød, og har lært af det. Så nu håber jeg bare det holder ved.
Så er der bare de to kaniner de har lukket ud mens de har gået i stalden, jeg skal have fanget inden hunden gør det.
Og ambitionerne om at tabe mig er der stadig, men overskuddet har bare ikke været der.
Mange sommerlige hilsner til jer alle.
17 år24. juli 2007 kl. 01:49
Jeg kendte engang en fyr. Han boede i Tommerup. Og af en eller anden grund kørte han rundt med geder i sin stationcar. Det var så indtil han flyttede til Mongoliet, og der er det mere heste, de gør det i. Og de kan altså ikke være bagi bilen :-)
Anna