Onsdagsvejning.
Du læser en tråd i debat > vægttabtynd74
re: re: re: re: re: re: Hej alle.re: Onsdagsvejning.
hej kirstenp
ja det er skønt. indtil videre har rygestoppet varet mere en en halv dag :-) nu har vi fredag og jeg har ikke taget et hiv siden mandag formiddag. jeg er fast besluttet på nu skal det være. jeg tygger meget alm,tyggegummi og så nikotin tyggegummi ind i mellem. vægten var i dag faldet til 86.5kg herligt jeg er inde i en periode hvor jeg ikke lader mig friste. og jeg er mere bevidst nu (rygestop) om ikke at begynde at spise usundt, kage , slik osv.
nu skal vægten også ned og vi går jo en herlig tid i møde med mulighed for en masse traveture. og tja mens fik jeg i nat. og der plejer jeg også at tage mig 2 kilo.men ikke denne gang :-) så jeg er vældig tilpas.
forsat god bededagsferie
ja det er skønt. indtil videre har rygestoppet varet mere en en halv dag :-) nu har vi fredag og jeg har ikke taget et hiv siden mandag formiddag. jeg er fast besluttet på nu skal det være. jeg tygger meget alm,tyggegummi og så nikotin tyggegummi ind i mellem. vægten var i dag faldet til 86.5kg herligt jeg er inde i en periode hvor jeg ikke lader mig friste. og jeg er mere bevidst nu (rygestop) om ikke at begynde at spise usundt, kage , slik osv.
nu skal vægten også ned og vi går jo en herlig tid i møde med mulighed for en masse traveture. og tja mens fik jeg i nat. og der plejer jeg også at tage mig 2 kilo.men ikke denne gang :-) så jeg er vældig tilpas.
forsat god bededagsferie
17 år4. maj 2007 kl. 17:12
Åh i er så dygtige alle sammen.
Tillykke med jeres vægttab hver især, og med jeres kamp imod de fæle kalorier, bliv ved, det går så godt for jer..... I bliver åh så sommerlækker.
Jeg jubler med jer, trods jeg har taget på, jeg kan ikke lade være med at komme herind og følge jer alle sammen.
Ind imellem er der "gamle" kendinger der dukker op... Velkommen tilbage... de kan ikke undvære os.
De ved hvor der er støtte og opbakning at hente.....yes det er på madital.... det du'r...
Jeg vejede til morgen 71 kg og det er ok, men vil helst tabe lidt mere inden vi skal til at grille,( de der pølser på grillen de feder,, ved i det. he he he )
God bededagsferie til jer alle, og slap ikke for meget af hvad angår kalorierne, de springer på jer hvis i ikke er på vagt, ha ha ...
Mvh beta