#2 af muddes mor (slettet)
Onsdagsvejning.
Du læser en tråd i debat > vægttabmuddes mor (slettet)
re: Onsdagsvejning.
Hej Cibbe
Hvor er det bare dejligt at du har tabt dig!!
Var selv til lægen igår og er nu på 107kg, hvilket vil sige at jeg har tabt mig 3 kg siden sidst jeg var til læge (5 uger siden) og 6 kg på 8 uger....
Gitte
Hvor er det bare dejligt at du har tabt dig!!
Var selv til lægen igår og er nu på 107kg, hvilket vil sige at jeg har tabt mig 3 kg siden sidst jeg var til læge (5 uger siden) og 6 kg på 8 uger....
Gitte
17 år2. maj 2007 kl. 08:01
whitee (slettet)
re: Onsdagsvejning.
Har lige vejet mig.. 136 kilo... dvs 1,3 kilo siden 28 april, super dejligt.
17 år2. maj 2007 kl. 08:04
muddes mor (slettet)
re: re: Onsdagsvejning.
Hopper du ikke lige på chatten
Gitte
Gitte
17 år2. maj 2007 kl. 08:07
Frk L (slettet)
re: re: re: Onsdagsvejning.
Godmorgen alle.
Jeg er megaglad. Vejede 72.2 (mit mål var 73), så det er jeg sindsyg glad for. Vandt dermed et væddemål med min kæreste :)
Knus Anja
Jeg er megaglad. Vejede 72.2 (mit mål var 73), så det er jeg sindsyg glad for. Vandt dermed et væddemål med min kæreste :)
Knus Anja
17 år2. maj 2007 kl. 08:42
Tina J (slettet)
Hej alle.re: Onsdagsvejning.
Stort tillykke til jer alle samen med de flotte vægttab, det er herligt.
Her er der også sket lidt, jeg har tabt 400 gram siden sidst og vejer nu 76,7 kg. Så jeg er mega-glad. Mon det er det dejlige vejr, der har indflydelse på hvad vi spiser ?
Ha´ en god uge,
Mvh Tina
Her er der også sket lidt, jeg har tabt 400 gram siden sidst og vejer nu 76,7 kg. Så jeg er mega-glad. Mon det er det dejlige vejr, der har indflydelse på hvad vi spiser ?
Ha´ en god uge,
Mvh Tina
17 år2. maj 2007 kl. 10:33
chrillj (slettet)
re: Hej alle.re: Onsdagsvejning.
hej alle...
Jeg er ny på siden, og ikke HELT med hvordan og hvorledes... men disse tråde der hedder onsdagsvejning, er de åben for alle?
I givet fald vil jeg da gerne være med under dette.... Vægten sagde i morges 88.8 hos mig....
Og super flot tab i andre har haft.....
Jeg er ny på siden, og ikke HELT med hvordan og hvorledes... men disse tråde der hedder onsdagsvejning, er de åben for alle?
I givet fald vil jeg da gerne være med under dette.... Vægten sagde i morges 88.8 hos mig....
Og super flot tab i andre har haft.....
17 år2. maj 2007 kl. 13:57
tynd74
re: re: Hej alle.re: Onsdagsvejning.
hej alle
stort tillykke med tabene til jer alle.
og yes!!!!!! nu har min vægt rykket sig et kilo ned .
så i dag er vægten 87,3kg. :-) endelig :-) det har jeg ventet på i flere uger. og så endda efter 2 stævner i træk. skønnnt. håber resten af jer er lige så tilfredse som jeg er i dag.
pøj pøj til alle og forsat god uge samt bededagsferie.
flittiglise
stort tillykke med tabene til jer alle.
og yes!!!!!! nu har min vægt rykket sig et kilo ned .
så i dag er vægten 87,3kg. :-) endelig :-) det har jeg ventet på i flere uger. og så endda efter 2 stævner i træk. skønnnt. håber resten af jer er lige så tilfredse som jeg er i dag.
pøj pøj til alle og forsat god uge samt bededagsferie.
flittiglise
17 år2. maj 2007 kl. 14:14
zenta78 (slettet)
re: re: re: Hej alle.re: Onsdagsvejning.
Tillykke til alle taberne.
Vægten siger idag 82.5 så 1 kg siden sidst, jeg er kommet ind i en god stime lige nu :)
zenta
Vægten siger idag 82.5 så 1 kg siden sidst, jeg er kommet ind i en god stime lige nu :)
zenta
17 år2. maj 2007 kl. 16:18
Kirsten P (slettet)
re: re: re: re: Hej alle.re: Onsdagsvejning.
Hvor er i bare dygtige alle sammen.
Til Cibbe. ja det var vist godt du flyttede vejedagen.
Til flittiglise: Hvor er det dejligt for dig der sker noget igen og så samtidig med du er holdt op med at ryge.
til chrillj: alle er velkommen også du.
Nå men her er vægten det samme 64,5 men det var hvad jeg havde forventet, for det var ikke en kaloriefattig week-end jeg har holdt.
Til Cibbe. ja det var vist godt du flyttede vejedagen.
Til flittiglise: Hvor er det dejligt for dig der sker noget igen og så samtidig med du er holdt op med at ryge.
til chrillj: alle er velkommen også du.
Nå men her er vægten det samme 64,5 men det var hvad jeg havde forventet, for det var ikke en kaloriefattig week-end jeg har holdt.
17 år2. maj 2007 kl. 16:39
Jeg besluttede mig for at veje mig her onsdag og efterfølgende følge jer andre i forhold til onsdagsvejningen. Og noget tyder på at søndag bare var en dårlig dag at veje mig på (i den forgangne uge). Jeg har nemlig tabt 2 kg siden søndag og er nu blot 2,5 kg fra mit første delmål på de 80 kg. Ha' en fortrinlig dag!
Cibbe