Minbedstemor......

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: re: re: re: re: Minbedstemor......
det jeg mener er f.eks ernergi: 899kcal protein: 249kcal fedt: 103kcal kulhydrat 548. altså giver det til sammen 1799kcal
eller skal man kun tælle energien?

hilsen jennie
17 år3. april 2007 kl. 22:03
re: re: re: re: re: re: re: Minbedstemor......
Hej Jennie

Det er kun energien der tæller.
De andre kolonner viser, hvordan energien er fordelt på de forskellige grupper ;O)

PhatC
17 år3. april 2007 kl. 23:41
re: re: re: re: re: re: re: re: Minbedstemor......
hej phatc!
puUh...så er jeg lidt mere roglig. troede lige... så kunne man ikk få så meget..hehe

nå, held og lykke med vægten idag;)
17 år4. april 2007 kl. 08:44
hej elizadet er en rigtig god ting det med gulerøds, agurk og peberfrugts stænger:) og smager også godt. er sikker på du nok skal nå dit mål ned på de 78kg. det er også godt du giver det 1år, så du kan . jeg har også bestemt at give det, den tid det tager at tabe sig på en god måde. uden at sulte.

hilsen jennie
17 år4. april 2007 kl. 12:08
hej phatckick!
kan man tabe sig uden motion? hvis man holder sig til 1000-1200kcal? eller jeg går til møder gøre rent og går en tur et par gange i ugen. hilsen jennie
17 år5. april 2007 kl. 13:14
re: re: re: re: re: re: re: Minbedstemor......
Hej Jennie.....

Du kan sagtens tabe dig uden motion.
Min søster var WW´er en overgang og tabte sig 30 kg i løbet af 4-5 måneder, uden nogen form for motion.

Men alt tæller.....rengøring, indkøb osv.

Jeg vil ikke råde dig til at komme under 1200 kcal om dagen.
Det eneste der sker, er at du ender med at være sulten og så sætter du din forbrænding ned.

Jeg er selv overspiser, så jeg ved at for at undgå ædeflip, så tvinger man nærmest sig selv til ikke at spise, når trangen melder sig og nogen gange er det nemmere ikke at spise overhovedet.
Men det er vigtigt at være mæt, holde forbrændingen oppe og få sine 5-6 måltider om dagen.

Gåture er en god motionsform og du kan jo evt se, om du kan øge antallet af dage du går, så du måske ender med at gå en tur hver dag ;O)

Hilsen PhatC
17 år5. april 2007 kl. 18:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });