Skal til lægen og vejes

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: re: Skal til lægen og vejes
hej med dig! det fandMer flot at du har tabet 1kg i ugen :) ville ønske det var mig. jeg hader mig selv for at have tagepludslig. og at jeg ikke kan tabe mig, gøre mig bare ked.
17 år30. marts 2007 kl. 20:04
re: re: re: re: Skal til lægen og vejes
Minbedstemor......jeg er ked af at høre at du er ked af dig selv og din krop, men det er ikke rigtigt at du ikke kan tabe dig.

Du kan ikke smide 13 kg inden din søsters konfirmation, men du kan sagtens smide 4-5 kg, hvilket svarer til en tøjstørrelse.

Hvis du har brug for gode råd, så sig til.....der er masser af søde mennesker herinde som er mere end villige, til at dele ud af deres erfaringer.
Det eneste du selv skal bidrage med, er motivation og hårdt arbejde ;O)

Klø på og du vil se resultater......

Mvh PhatC
17 år31. marts 2007 kl. 14:01
re: re: re: re: re: Skal til lægen og vejes
hej igen! ja, ved godt jeg ikk kan tabe 13kg inden min søster konfirmation. jeg var/er gået i gang med at spise mindre. men falder i sidst på ugen:( hvor længe har du været i gang med vægttabet? hilsen jennie
17 år31. marts 2007 kl. 17:17
re: re: re: re: re: re: Skal til lægen og vejes
Hej Jennie

Jeg har været igang i 5 måneder nu og har tabt 25 kg.

Hvad spiser du og hvor meget?

.......btw. jeg tror vi starter en ny tråd.
Det bliver mere overskueligt så og så er der sikkert andre der falder over den og kommer med input ;O)

Vi ses på forsiden.......
17 år31. marts 2007 kl. 18:03
re: re: re: re: re: re: re: Skal til lægen og vejes
jeg spiser faktisk sundt, men så spiser jeg temmelig meget usundt:( i dag har jeg spist grüsli, pizzasnegle i og slik:(
det vil faktisk sige du har tabt dig 5kg hver måned? hvordan gøre du det? jeg kan nemlig tabe 3kg på en uge og tage det på lige så hurtigt igen:(
17 år31. marts 2007 kl. 18:19
re: re: re: re: re: re: re: re: Skal til lægen og vejes
Hejsa......

Du har fået din helt egen tråd, så jeg svarer dig lige i den istedet.
Det bliver mere overskueligt istedet for at snakke videre i denne tråd ;O)

PhatC
17 år1. april 2007 kl. 00:49
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Skal til lægen og vejes
he! jeg er ikk helt klar over hvordan jeg bruger madital endnu. hvor har jeg fået ny tråd? og hvordan går jeg ind på det?

jennie
17 år1. april 2007 kl. 10:14
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Skal til lægen og vejes
Når du går ind i forum og derefter vægttab......jeg har lavet en tråd der hedder minbedstemor ;O)
17 år1. april 2007 kl. 11:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });