Skal til lægen og vejes

Du læser en tråd i debat > vægttab

Skal til lægen og vejes
og ved at jeg sikkert ikke er tilfreds med hvad jeg har tabt mig (og gud hvad nu hvis jeg ikke har tabt mig!!)...

Syntes at min tålmodighed ikke er særlig stor, har en ide om at tabe et par kilo om ugen, men ved godt at det er urealistisk... Og da det kun er 3 uger siden jeg var hos lægen sidst, skal jeg vist være glad for et vægttab på 2kg for hele perioden....

Øv syntes bare det hele har så lange udsigter )-:

Gitte
17 år28. marts 2007 kl. 12:16
re: Skal til lægen og vejes
Op med humøret. Det er ikke sikkert det er så slemt hos lægen som du forestiller dig og hvis det er så op på hesten igen.

Det er lige det der med at tålmodigheden ikke lige kan følge med i hvad fornuften siger. Et vægttab på 2 kg på 3 uger er vel godt nok. du skal lige vænne dig til din nye livstil. Vi vil jo helst kunne tabe os i løbet af nul komma fem. Nu er din vægtøgning vel hellere ikke kommet fra den ene dag til den anden selvom det føles sådan.
17 år28. marts 2007 kl. 12:47
Du skal være stolt over at smidt bare 1 kg hvis det er det siden sidst du var hos lægen. Jeg har ligeledes en aftale med min læge om at jeg kommer 1 gang i måned, hvor vi lige vejer mig og ser på mit helbred. Sidste gang jeg var hos lægen for 3 uger siden have jeg over en 5 ugers periode kun tabt mig 2,4 kg og jeg var bare mega skuffet. Men lægen var ski meget tilfreds med mig så du skal uanset hvor lidt du synes du har tabt være glad og stolt over det. Du har præsteret et vægttab og brudt vægtforøgelsen.

Jeg skal til læge på næste tirsdag og så må vi se hvad jeg har tabt på 4 uger og jeg skal nok fortælle jer om det:) og forøvrigt uden jeg vil kaper din tråd vil jeg lige fortælle at jeg ski har gået på mit arbejde idag. 30 minutters gang begge veje:) jeg er faktisk lidt træt i kroppen af det her til aften men nej hvor har jeg det dejligt med det.

Hygge
Brox
17 år28. marts 2007 kl. 20:15
re: re: Skal til lægen og vejes
Det gik bare så godt!!

Jeg har tabt 3kg på 3 uger, så min læge var imponeret!! og ja så bliver man jo stolt og får blod på tanden!!

Har aftalt at jeg skal der op igen i starten af maj, og så vil jeg prøve ikke at veje mig inde...

Tak for jeres opbakning, det brtyder virkeligt meget!

Gitte -3kg
17 år29. marts 2007 kl. 08:17
re: re: re: Skal til lægen og vejes
Tillykke - det er sejt :-)
17 år29. marts 2007 kl. 12:20
Ja -det må jeg nok sige: Godt gået!!
17 år29. marts 2007 kl. 18:41
Hey Gitte. Hvor er det flot. Sådan der. Godt gået.

Måske du skulle droppe alle de bekymringer :-)

Anna
17 år29. marts 2007 kl. 19:35
Tillykke, hvor er det flot!

1 kg om ugen er et rigtigt godt resultat :O)

Held og lykke med næste vejning!

PhatC
17 år29. marts 2007 kl. 21:14
re: re: Skal til lægen og vejes
Godt gået, Så var det jo ikke så slemt som du frygtede.

Jeg må sige at hvis du kan vente til maj med at blive vejet, så har du en god tålmodighed.
17 år30. marts 2007 kl. 08:19
tillykke. hvor er det godt gået.
held og lykke med næste vejning.
flittiglise
17 år30. marts 2007 kl. 17:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });