Præsentations runde??

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: Præsentations runde??
Hej Stine

Velkommen til!!
Håber du bliver glad for siden, og får "udbytte" af den!!
Må man spørge hvad din plan lyder på?

Gitte
17 år30. april 2007 kl. 07:29
re: re: re: Præsentations runde??
Hej Stine

Velkommen til.

Mit første råd til dig vil være at fokusere positivt på at nå de 130 kilo og ikke tænke, at du ikke skal veje 140. Ikke væk fra noget men positiv tækning på vej til målet :-)

Du virker meget motiveret, så bare kom igang. Jeg hepper på dig fra sidelinjen :-)

Og sikke en dejlig kæreste, der flytter for din skyld :-) Skønt.

Anna
17 år30. april 2007 kl. 10:13
re: re: re: Præsentations runde??
Min plan lyder på sund hjemmelavet mad og at få røvet mig sammen til at komme på det slankehold jeg er med på i mit motionscenter, jeg har desværre haft et par uger hvor jeg ikke har været der(helt min egen skyld, så jeg har nærmere taget på end tabt mig... fy :P) vi træner sammen 3 gange om ugen og skal så selv træne mindst én gang selv, det er et super godt hold... og det kører over mindst et halvt år, i forhold til hvor træningscentre normalt kun har slankehold af 10 ugers varighed. så her har jeg den perfekte chance
17 år2. maj 2007 kl. 07:46
re: re: re: re: Præsentations runde??
Hej Stine

Lyder som en rigtig god ide med det slankehold, sådan et vil jeg også på!! Hvor har du fundet det?

Gitte
17 år2. maj 2007 kl. 07:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });