Præsentations runde??

Du læser en tråd i debat > vægttab

Præsentations runde??
Ja nu er jg jo ny herinde, men har allerede fundet ud af at der er en masse dejlige mennesker herinde, så jeg tænkte på om i var frisk på en præsentations runde?

Jeg kan jo passende starte:

Kvinde 29år fra København, gift med jordens dejligste mand, vejer lige nu 109,8, startet på 113,4 for 3 uger siden. Jeg har to dejlige unger, den store bliver 4 til maj og den lille bliver 1 på næste onsdag.

Mit første mål er at komme under 100, og så har jeg også et mål om at folk kan se et tydligt vagttab når jeg til sommer skal holde stor fest i forbindelse med min 30års fødselsdag.
På sigt skal jeg have et BMI så jeg er normalvægtig så jeg kan få operet min mave, der desværre hænger en del.

Gitte
17 år20. marts 2007 kl. 14:26
re: Præsentations runde??
Den er jeg da med på.

Kvinde 28 år fra Esbjerg og socialrådgiverstuderende er færdig til sommer. Single, men har det skønt med det:)

Mit mål er at komme ned på ca 69-70 kg. og vægten sige lige nu 86kg. Jeg har været oppe på 121 kg og da jeg startede herinde var min vægt 112kg så alt i alt har jeg tabt 35 kg.

Zenta
17 år20. marts 2007 kl. 16:44
re: re: Præsentations runde??
Hejsa =) Jeg er en kvinde på 20 og kommer fra Helsingør. Jeg vejer 68 kg og vil gerne ned på 57... Så er jeg tilbage ved det jeg vejede for et år siden...
17 år20. marts 2007 kl. 17:23
God idé ;O)

Jeg er kvinde, 41 år, bor udenfor Århus sammen med min kæreste og vores datter på 4 år.

Jeg er sygemeldt, men går på kursus og regner med at få revalidering, så jeg kan starte på uddannelse efter sommer.

Mit dårlige knæ (arbejdsskade) kostede mig jo 15 kg ekstra på sidebenene og hele min situation på det tidspunkt, fik mig til at vende på en tallerken og lægge mine kostvaner om.

Jeg startede på 144,6 kg den 25 oktober sidste år og har på nuværende tidspunkt tabt 24 kg.
Jeg er fast besluttet på at nå min ønskevægt på 68 kg.

Har sat mig selv lidt mere overskuelige delmål, hvoraf jeg snart har nået de 2 første.
Og jeg satser stort på at nå de 100 kg til sommer engang. ;O)

PhatC
17 år20. marts 2007 kl. 21:08
hej
Gó idé.
jeg er en kvinde på 43år. jeg bor i thy. har en dejlig mand og en datter på 21år og en datter på 12år.
samt en dejlig stor hund.
har vejet 111.5kg i 2001. tabte mig til 84.5kg
men tog sidste år på til 98.8kg og så blev jeg ræd for at ryge over de 100kg igen. så jeg startede på ww kostomlægning og tabte mig til 93.1kg som jeg vejede da jeg fandt denne dejlige hjemmeside d 2 januar i år. og hved hjælp af madital har jeg nu tabt 6.2kg og vægten sagde i dag 86.9kg.
mit mål er i første omgang 78kg. men drømmen er da at veje 70kg og have et bmi på 25. undervejs laver jeg små delmål for mig selv, og de belønnes med enten frisør,parfume osv.
flittiglise
17 år20. marts 2007 kl. 22:29
God ide...

Jeg er en kvinde på 36 år (en måned endnu) som bor i Slagelse sammen med min dejlige kæreste.
Jeg sidder på kontor og kommer til og fra arbejde med hhv. bil og tog, så det står rigtig sløjt til med motionen.
Jeg skal "kun" tabe ca. 5 kilo, for så er jeg nede på det jeg vejede i sommers, og kan så passe alt mit lækre sommertøj som jeg anskaffede mig sidste år efter at have tabt mig...
Vi tager til Thailand på ferie i juni, og har jeg store planer om en ny bikini i år :-)
17 år21. marts 2007 kl. 08:14
Jep. Den er jeg med på.

Jeg er 40. Gift med jordens næstdejligste mand - Gitte har jo lige snuppet den dejligste :-) Jeg har en søn på 12 år.

Jeg arbejder fuld tid som økonomichef, mens jeg er i gang med en 2-årig uddannelse som ID Life Coach. Et eller andet sted tænker jeg, at jeg med tiden skal droppe jobbet og springe ud som selvstændig coach, evt. som coach for overvægtige - jeg har jo en vis erfaring kan man sige :-)

Det højeste jeg har været oppe i vægt er 117,6 kilo. Jeg har før været på slankekur og piller og hvad ved jeg. Men vejen til en sundere livstil er jo som I alle sammen ved en helt anden.

Pt. er jeg nået under 90. Målet er 75 kilo inden årets udgang. Det skal være langsomt, men sikkert. Jeg skal have mig selv og følelserne med hele vejen.

Anna
17 år21. marts 2007 kl. 08:35
Jeg hedder Benita og vejer omkring 72kg og er 25 år. Jeg bor nord for københavn sammen med min kæreste der er undervægtig. Ja jeg vil så gerne fede han lidt op, men jeg er vist den eneste der tager på :-)

Jeg ved ikke helt hvor meget jeg vil tabe mig endnu, så jeg sætter et mål et måned af gangen. Jeg tror at jeg er bange for at indse at jeg nok skal tabe mig 15kg -det virker uoverskuligt for mig.
Nytårs aften år 2000 vejede jeg 52kg, men der skal jeg ikke ned igen :-)

Det har taget mig lang tid at indse at jeg skal tabe mig, men nu kan jeg godt se at det ikke er kønt mere og hvis jeg ikke gør noget, så vil vægten fortsætte med at stige.

Forresten har jeg ingen børn -endnu, men en skøn hund :-)

Jeg er så glad for at have fundet denne side. Jeg elsker at læse jeres indlæg og kan godt lide tanken om at vi holder øje med hinanden :-)

Hej fra Benita
17 år21. marts 2007 kl. 09:06
re: re: re: Præsentations runde??
Hej
Jeg er 49 år bor på fyn nærmere bestemt i Assens.
Holdt sølvbryllup i nov. Jeg har 4 børn hvoraf den sidste lige er flyttet hjemmefra i weekenden.
Jeg arbejder på et bosted for udviklingshæmmede (ikke strandvænget) .

De skiftende arbejdstider og hverdagsfri, og så det jeg ikke har små børn, giver mig tid til at motionere i motioncenter 3-4 gange om ugen.

Sidste år tabte jeg 8 kg ved hjælp af denne side og gik i stå der.da sagde vægten 63,5
Efter sølvbrylluppet lod jeg stå til og efter jul havde jeg så taget 6 kg på , mangler endnu de 1,5 kg kg at tabe.
Faktisk vil jeg meget gerne ned på 54 kg for så får jeg et bmi på under 25 på motioncenteret vægt( den vejer 2 kg mere end min egen)

17 år21. marts 2007 kl. 09:17
Hej.

Jeg hedder Tina, er 42 år og bor i Svendborg sammen med min kæreste.
Tabte mig for ca.3 år siden 12 kg, bl.a med hjælp fra hjerteforeningen. Men har taget dem alle på igen, da jeg mødte min kæreste - sikkert for meget hygge osv.
Vil gerne ned på ca. 60-65 kg, vejer lige nu 76 kg.
Jeg er uddannet pædagog og har lige nu et deltidsjob i et socialpædagogisk bofællesskab for unge med sociale problemer - og derudover er jeg tilkaldevikar i 2 bofællesskaber for voksne udvikingshæmmede.
Har lige fået sygdom tæt ind på livet, i og med min kæreste er blevet hjertepatient.
Så sund mad og motion, det skal bare være en naturlig del af vores liv nu.
Det med sitet her, hvor man kan få støtte og opbakning.

Mange hilsner
Tina
17 år21. marts 2007 kl. 09:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });